Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στο Κουκάκι μια βραδιά...

  Σήμερα έκανα μια βόλτα γύρω από την Ακρόπολη... όχι γύρω γύρω κυριολεκτικά... στην ευρύτερη περιοχή εννοώ. Εκεί κοντά στο Μουσείο και στα πέριξ. 
  Γενικώς ήμουν κακόκεφη αλλά θες λίγο που πήγα κι αγόρασα μερικά χαρτιά για τη ζωγραφική μου (πολλά ήθελα... αλλά κρατήθηκα), θες μια βολτούλα από το μελίσσι, θες ένας μικρός περίπατος στα καλλιτεχνικά μαγαζιά της περιοχής... κάπως λίγο έσκασε το χειλάκι. Αλλάζει πραγματικά η διάθεσή σου σε τόσο όμορφα μέρη! 


  Πριν λίγα χρόνια περπατώντας στο Κουκάκι, είχα πάθει μεγάλη συμφορά. Όλα τα μαγαζιά κλειστά! Στη σειρά ''ενοικιάζεται'' και μια ερημιά απίστευτη. Ήρθε όμως το Μουσείο της Ακρόπολη και το Μετρό φυσικά, και ξανάδωσαν ζωή στην περιοχή. Πραγματικά άρχισε ν'ανθίζει και πάλι. 
 Μπορεί το Θησείο να'χει άλλη χάρη, αλλά και το διπλανό Κουκάκι, παρ'όλες τις άχαρες πολυκατοικίες, έχει τη γοητεία του. Τώρα μ'όλες αυτές τις γκαλερί, τα καλλιτεχνικά μαγαζάκια και τα όμορφα καφέ, έχει πραγματικά πάρει άλλη όψη. 
  Κι όχι μόνο κοντά στο μουσείο. Και πιο κάτω... θυμάστε εκείνον τον πεζόδρομο με τις μπυραρίες; Σχεδόν όλα είχαν κλείσει... Τώρα είναι και πάλι γεμάτος ζωή. Με όμορφα μεζεδοπωλεία, καφέ και μπαράκια... ( αδυναμία στον ''Κηφήνα''). 
  Και μια και μιλάμε για μέλισσες... να σας αποκαλύψω και τον λόγο της αποψινής μου βόλτας. Κατάφερα να τελειώσω το ένα και μοναδικό μου ρολόι για το bazaar!!! Και επειδή χρόνος να το στείλω, όπως καταλαβαίνετε δεν υπήρχε, το παρέδωσα στις μελισσούλες ιδιοχείρως. Εύχομαι και πιστεύω πως όλα θα πάνε τέλεια και σ'αυτή τη δράση μας. 
  Την Κυριακή το μεσημέρι θα' μαστε όλοι εκεί! 
Pastel σε ξύλο

Υ.Γ. Μη ξεχάσω να σας πω πως το αγαπημένο μας ''Ιραλού'' , που ξεκίνησε ως ηλεκτρονικό κατάστημα, πλέον απέκτησε το δικό του χώρο στο κέντρο της Αθήνας, εκεί κοντά στην Ακρόπολη. Αν κάνετε μια παρόμοια βόλτα με τη δική μου, μη παραλείψετε να περάσετε και από την οδό ''Ιωσήφ των Ρωγών''... ένα μικρό δρομάκι παράλληλο της Συγγρού, που πλέον έχει αποκτήσει άλλη υπόσταση! Ένας ναός υλικών ζωγραφικής και χειροτεχνίας που δεν θα θέλετε να φύγετε ποτέ από μέσα! Ψαγμένα υλικά, οι καλύτερες τιμές ever και γλυκά χαμόγελα, ο τέλειος συνδυασμός! Να'στε καλά παιδιά και να συνεχίσετε όπως αρχίσατε!!! 


Σχόλια

  1. Πολυ ομορφο το ρολοι!!!!!!!!,,,να που η Βιλλιωτη το ριξε στα mixed media xaxaxaa!!!!!
    Εχει ο καιρος γυρισματααα!
    ευχομαι καθε επιτυχια στο μπαζαρ των ρολογιων και στο νεο καταστημα του ιραλου!!!!!ολεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δεις Misirlou που σε λίγο θα το ρίξει και στο decoupage....

      Διαγραφή
    2. Εκεί θέλω να καταλήξω...χαχαχα...Γι'αυτό σας έχω φίλες, για να με μάθετε!!!

      Διαγραφή
    3. Τόση κατάντια αρνούμαι να την δεχτώ, άντε μέχρι το mix media...

      Διαγραφή
  2. Μαράκι μου αν και από κοντά δεν κατάφερα να δω το ρολόι.... βλέποντας την φωτό λέω πως είναι φανταστικό, και τι άλλο δηλαδή μπορούσε να ήταν αφού είναι φτιαγμένο από εσένα!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ;

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ Βίκυ μου. Θα το δεις το Σάββατο. Μπορούσα και καλύτερα αλλά ένεκα το στρίμωγμα του χρόνου...χαχα... Ρένα μου αν πάρει κι αυτό πρέπει να βγει από το σπίτι της...χαχα... Εγώ της πρότεινα να χτίσει μερικούς τοίχους... και μη σου πω, το σκέφτεται!!!

      Διαγραφή
  3. Α! Ρε Αστέρι!!
    ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΣ πάλι!!!
    Αχαχαχαχα!!! Πολλά φιλιά και καλό βραδάκι! :)) ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωγράφισα κι όχι μόνο... μη κοιτάς που δεν το προέβαλα, αλλά η έμπειρη (η πρώτη των σχολίων), το τόνισε! Ευχαριστώ Πετραδάκι μου!

      Διαγραφή
  4. ώστε πήγες να αγοράσεις υλικά γιατον βορρα; κι εγω θα λειπω;θα φροντισω στο επομενο σεμιναριο σου!
    Όμως αν και δεν εχω ιδεα για τις περιοχές ομολογώ οτι το μήνυμα σου ειναι αισιόδοξο και ελπιδοφόρο!Πολύ ομορφο το ρολόι σου!φιλια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα'χουμε κι άλλες ευκαιρίες Βαρβαρούλα... Ναι για τον βορρά ψώνισα...κι έχω κι άλλα πολλά να πάρω. Χαίρομαι που σου άρεσε το ρολογάκι μου... ήταν λίγο βιαστικούλι αλλά συμπαθητικό βγήκε.

      Διαγραφή
  5. Καλά για ποιο λόγο ήσουν κακόκεφη; Εσύ είσαι το παιδί με τη θετική σκέψη!!!! Το βρήκες όμως το χαμογελάκι σου και απ' ότι φαίνεται πέρασες και όμορφα!!!! Μπράβο σου Μαριώ μου που βρήκες χρόνο και έφτιαξες ρολογάκι, εγώ ελπίζω να δικαιολογούμαι γιατί νιώθω πολύ πολύ πολύ άσχημα που δεν είχα συμμετοχή!!!! Καλή επιτυχία στις μέλισσες λοιπόν!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μικρό μου... εσύ εκεί εστίασες; Μ'αγαπάς πολύ φαίνεται! Μπλοκάρει καμιά φορά και η θετική σκέψη. Είναι και η κούραση... είναι και που μας ψεκάζουν...χαχα... πολύ θέλει ο άνθρωπος; Η αλήθεια είναι πως στριμώχτηκα λίγο για να το φτιάξω, αλλά δεν μου επέτρεπα να μη κάνω έστω ένα... έναν χρόνο καιρό είχαμε! Εσύ κοριτσάκι μου μια δουλειά έχεις να κάνεις αυτόν τον καιρό. Αγκαλιές με τον ζουζούνο σου.Τίποτε άλλο! Φιλάκια σε όλους!

      Διαγραφή
  6. Ομορφο ρολόι , αν και από κοντά θα μου αρέσει πιο πολύ ! Ολες εκεί λοιπόν!
    Φιλάκια Μαρία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το'χεις σίγουρο Νικόλ; Αχ θα'χω αγωνία μήπως σε απογοητεύσω...χαχα. Ραντεβού στο Χαϊδάρι!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφος ο πίνακας ρολόι δασκάλαα !!!!! Τί όμορφα ρόδια...γουρλίδικος θα είναι !!!! Εύχομαι το μπαζάαρ να πάει πολύ πολύ καλά !!! Πώ, πώ..κι εγώ είμαι στον κόσμο μου , τίποτα δέν έχω αναφέρει τόσο καιρό στο blog μου..φτού μου..τέλος πάντων. Το καλό είναι ότι είμαστε πολλοί και σίγουρα έχει διαδωθεί !
    Όσο για την βόλτα σου, πολύ χαίρομαι που σου έφτιαξε το κέφι ! Επισκέφθηκες όμορφα και αγαπημένα μέρη με όμορφους ανθρώπους, πώς να μήν σου φτιάξει !!
    Φιλάκια πολλά, θα τα πούμε σύντομα !! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς μαζεύτηκαν πολλά ρολόγια Μιρσινάκι. Τώρα μένει να μαζευτεί και κόσμος και να ψωνίσει. Αυτό είναι το ζητούμενο. Φιλάκια καλό μου και σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  8. Ε, φυσικά είναι καταπληκτικός ο πίνακας-ρολόι !!!
    Καταλαβαίνω πόσο ωραία θα ήταν η βόλτα σου, τη λατρεύω κι εγώ την περιοχή και την επισκέπρομαι συχνά-πυκνά !!! Καλή αντάμωση στο μπαζάρ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ράνια μου! Χαίρομαι που θα σε ξαναδώ... πάλι με κόσμο θα'μαστε...χαχα...

      Διαγραφή
  9. Yπέροχο!! δεν θα ξέρουμε ποιο να πρωτο αγοράσουμε στην έκθεση!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!! ΑΠΙΘΑΝΟ ΡΟΛΟΙ!!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ Η ΒΙΚΥ!!!!!!!!!
    ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ ΟΛΕΣ ΕΚΕΙ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένουμε!!! Τόσα ρολόγια όλο και κάτι θα μείνει...ε; Καλό ταξίδι!

      Διαγραφή
  11. Πολύ-πολύ όμορφο Μαρία μου το ρολόι σου!!!...εύχομαι τα ρόδια σου να φέρουν γούρι και νά`χει πολύ επιτυχία η έκθεση!!!...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφο Μαρία μου, γεια στα χεράκια σου!!!
    Διάβασα με τόση χαρά την καλλιτεχνική σου βόλτα, γυάλισαν τα μάτια μου!!
    Αν καταφέρω κάποια στιγμή να έρθω Αθήνα θα την κάνω κι εγώ, σε ευχαριστούμε
    που μας ενημέρωσες τόσο όμορφα!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Ό,τι αξίζει από την Αθήνα, είναι γύρω απ'αυτή την περιοχή. Πλάκα-Θησείο και τα γύρω γύρω. Η υπόλοιπη πόλη είναι για κλάματα...χαχα. Εκεί όμως σε αποζημιώνει για το ταξίδι. Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  13. Μη με νομίσεις για...κηφήνα,αλλά τώρα απέκτησα Ιντερνετ κι έτρεξαααααααααααααα. Κάποιο πουλάκι μου σφύριξε οτι έκανες ανάρτηση "Κουκάκι" και αυθόρμητα χαμογέλασα και είπα "για μένα είναι"
    Απάντηση:"μα δεν σ αναφέρει πουθενά"
    Ααααχχχχ πόσο μ αρέσει αυτή η κρυφή διάλεκτος,που την καταλαβαίνουν μόνο δύο!!!!
    ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑΑΑΑΑΑ...και πόσο θάθελα ξανά...όχι ούτε κλαίγαμε ,ούτε πίναμε πικρό κρασί,σκέτη γλυκα ήταν!
    Οσο για το ρολόι(εγω γιατί δε κατάλαβα το μιξ μίντια;;;)Καλότυχο νάναι σ όποιον τ αποκτήσει
    Φιλάκια πολλά μελένια

    Και Ναι, θα ξαναπάω ΙΡΑΛΟΥ, έχω αφήσει μία εκκρεμότητα...σε κουτί,χαχαχαχαχα
    Πράγματι κορίτσια δε θα θέλετε να φύγετε να πάτε,αλλά προσέχτε ΜΗ ΧΑΘΕΙΤΕ.Μυρσίνη ειδικά εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμα αναπολεις το κουκακιιιι ...πως να δεις τα μιξ μιντιααα!!!!!

      Διαγραφή
    2. Έχω πιάσει τις αναρτήσεις - περιοχές...χαχα... Αύριο θα κάνω την ανάρτηση ''Κάτω Πατήσια''. Χαρουλάκι μου έχουμε και τα μυστικά μας... πως θα γίνει... Καλέ δεν είδες κορνίζα; Τίγκα στο μιξ μίντια είναι! Εγώ την έφτιαξα... με τα χεράκια μου! Ευκαιρία να μου τη λέει η ενδιάμεση μας...χαχα... Όχι πως δεν την είπε και σε σένα...

      Διαγραφή
    3. Αστηνα μωρέ να νομίζει οτι μας τη λέει,αφού χωρίς εμάς δε κάνει!
      Τρόλλευ είσαι και κάνεις τέτοιες διαδρομές; Τι έχουμε Κάτω Πατήσια;;;ανησυχώ! Εχεις γίνει πολύ της μοδός τελευταία...

      Διαγραφή
    4. Εγώ ή τα Πατήσια; Πάντως ναι... παίζω πολύ τελευταία...χαχαχα. Με ζητούν και για διαφημίσεις!

      Διαγραφή
    5. Α Χαρά μου, αυτά δεν λέγονται δημοσίως... είναι θέμα μάρκετιν... γιου νόου;

      Διαγραφή
    6. Εγώ θα πάρω την Βασιλειάδου...εσύ Χαρά κάνε το κανάτι...καλύτερο ήταν...χαχαχα...

      Διαγραφή
    7. Γιατί καλέ ήταν κι η Ζαφειρίου,αλλά προτιμώ την Μις Petoula απο το "Αστείο κορίτσι"χαχαχαχα

      Διαγραφή
  14. Μας συγκίνησε ιδιαίτερα το αφιέρωμά σου Μαρία για τη γειτονιά που έχει εγκατασταθεί το Μελίσσι μας, μια ανάσα από το Μουσείο της Ακρόπολης αλλά περισσότερο μας συγκίνησε η προσφορά σου, μετά την έκθεσή και τις κοπιαστικές διαδικασίες προετοιμασίας, στησίματος ξςστησήματος, τα σεμινάρια και τις λοιπές υποχρεώσεις,πρόλαβες και δημιούργησες ένα μοναδικό έργο αγάπης για την ΄Εκθεση των ρολογιών και μας το έφερες η ίδια!!! Πόσα ευχαριστώ μπορούνε να ξεχυθούνε μέσα από αυτό το σχόλιο ::: Μελένια φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στ' αλήθεια σας ζηλεύω που είστε τόσο κοντά στο ομορφότερο κομμάτι της Αθήνας μας! Νόμιζα πως δεν θα προλάβω... αλλά ήρθαν κάπως βολικά τα πράγματα και τα κατάφερα. Ευχαριστώ κι εγώ για την όμορφη βόλτα... Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  15. Τέλεια η περιγραφή σου σαν να πήγα βόλτα μαζί σου αισθάνθηκα,ήταν τόσο ζωντανές οι εικόνες μιας και κάποτε πήγαινα καθημερινά εκεί,πριν πολλά χρόνια βέβαια όταν δεν υπήρχε το μουσείο, χαίρομαι που ξαναζωντάνεψε η περιοχή!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Υπέροχο το ρολόι σου!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα αξίζει να ξαναπάς Ρένα. Χαίρομαι που σου άρεσε το ρολογάκι μου. Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφο το ρολόϊ σου, Μαρία μου!!!! Γουρλίδικο!!!! Όσο για το Κουκάκι, είναι αγαπημένη γειτονιά της κόρης μου! Πολύ όμορφη η βόλτα σου...και το κατάστημα θα είναι στα υπ'όψιν!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να φέρει τύχη και να πουληθούν όλα!!! Ευχαριστώ Μαριάννα μου!!!

      Διαγραφή
  17. Το Κουκάκι κι η γειτονιά του Μουσείου είναι το μέρος που μένουμε -όταν και όσο - ερχόμαστε στην Αθηνα, κι είναι μια όμορφη γειτονιά που την αγαπάμε. Αλλωστε αυτό δε θα πει αγάπη να βλέπεις όμορφο κάτι με τόσες ασχήμιες, αν κάτσεις και τις ψάξεις;
    Πρόσφατα είδα ότι εκει δίπλα ανοιξε καταστημα το Iralu και έκανα τούμπες από τη χαρά μου!!
    Το ρολόι μπορεί να είναι ένα αλλά είναι τόσο καλοδουλεμένο! Τα ρόδια τι αγαπημένο θέμα!
    Στέλνω την αγάπη μου !

    υγ:Στην Παρθενώνος, καθετη της Βεΐκου, υπάρχει μια συνονόματή σου που έχει μεταφορική εταιρία! Είδα την ταμπέλα και λέω, λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το'χω δει αυτό που λες με την συνονόματη! Αχ ευτυχώς που δεν ζωγραφίζει ρόδια... μόνο τα μεταφέρει...χαχαχα. Νικούλα μου μένετε τόσο κοντά μου...γκρρρ. Δώσε σήμα και σε 10 λεπτά θα'μαι εκεί όταν ξανάρθεις...χιχι... Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Υ.Γ. Εμείς έχουμε δική μας μεταφορική Νικούλι,ιδιόκτητη!
    Λέγεται: "Πι-πι το παπί"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Από τότε που σταμάτησα τη δουλειά (δεν λέω πήρα σύνταξη !) αρνούμαι
    να κατέβω στο κέντρο. Με είχε κουράσει.
    Νομιζω ότι πρέπει να αρχίσω να τις περπατάω ξανά αυτές τις όμορφες γειτονιές....
    Το ρολόι Μαράκι το βρήκα ιδιαίτερα καλόγουστο, διαφορετικό.
    Ανάρπαστο θα γίνει, αν το αφήσει η γνωστή άγνωστη !!!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξανακατέβεις στο κέντρο Σοφούλα. Κι εγώ το'χα βαρεθεί αλλά εκεί είναι αλλιώς. Μακάρι να πουληθούν όλα και το δικό μου ας μείνει...χαχα... Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχο το ρολόι σου, Μαρία μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πόσο αγαπάω αυτές τις βόλτες!!!! Που έχουν λίγο από όλα,και μέσα σε όλα αγάπη και ψυχή!!!!
    Να 'σαι καλά, κορίτσι μου!!!!!
    Το ρολόι σου είναι καταπληκτικό (όπως κάθε σου έργο!!!!!) ! Εύχομαι κι εκείνο, κι ο σκοπός που συμμετέχει να τύχουν της προσοχής και της αγάπης του κόσμου.
    Φιλιά πολλά και καλές δημιουργίες!!!
    Υ.Γ. Η πληροφορία για το νέο φυσικό κατάστημα αποθηκεύεται και μπαίνει αρχείο για ψώνια και ξεμυαλίσματα καλλιτεχνικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Κορίνα μου! Αν και είμαι σίγουρη πως θα πετύχει η έκθεσή μας! Όσο για Ιραλού... απαπα... αντίσκηνο θα θες να βάλεις μέσα...χαχα...

      Διαγραφή
  22. Το ρολόι σου το είδα και στις….μελισσούλες και το λάτρεψα!
    Θα το δώ και από κοντά στο bazzar και….. που ξέρεις!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κι εσύ από το μελίσσι περνάς; Τέλεια...χαχα... Από κοντά λοιπόν!!! Ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  23. Πάρα πολύ όμορφη ανάρτηση, τα ωραία σου έργα και η υπέροχη βόλτα στο Κουκάκι σίγουρα μας έφτιαξαν την διάθεση !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχο!!!!!! Δεν εχω λόγια! Οχι ότι περίμενα κάτι λιγότερο από σένα, Μαράκι!!
    Κρίμα που , σίγουρα, δεν θα το προλάβω και live, μιας και αυριο είναι αδύνατον να ελθω!! Ας πουληθούν ολα και να πάνε όλα καλά!! Φιλάκια σε όλες σας !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ δεν το πρόλαβα σχεδόν...χαχα. Τα ρολόγια έφευγαν με απίστευτη ταχύτητα από τα σταντς. Αυτό όμως θέλαμε, έτσι δεν είναι; Φιλιά Πεπούλα!

      Διαγραφή
  25. Που είναι το ρολόι της Μαρίας Βιλλιώτη εοε;
    Το είχα βάλει στο μάτι από την στιγμή που το είδα και ήλπιζα να το κρεμάσω στην θέση του.... παππού με την πίπα,αλλά κάποιος άσπλαχνος κύριος (όπως με πληροφόρησαν )μου το άρπαξε πριν προλάβω να του ρίξω έστω και μία ματιά στην έκθεση.
    Όταν κατέφθασα εγώ στην έκθεση είχε κάνει φτερά για άλλες αγκαλιές και άλλους τοίχους!
    Και τώρα τι κάνουμε;
    Ζητάμε συγνώμη από τον παππού,του αγοράζουμε καπνό και τον κοτσάρουμε ξανά στον τοίχο.
    Παππού συγχώρεσε με!
    Τις φιλούρες μου και τα μπράβο μου για την ευγενική σου χειρονομία να χαρίσεις το ρολόι στο Χριστοδούλλειο Ίδρυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι και πιο νωρίς να'ρχόσουν πάλι το ίδιο θα'ταν. Πουλήθηκε την πρώτη μέρα, το Σάββατο, όπως και πάρα πολλά άλλα ρολογάκια! Λέγαμε πως όλοι θα πάνε στα εγκαίνια, αλλά τελικά ο κόσμος ήρθε και την προηγούμενη μέρα. Άσε τον παππού καλέ στη θέση του. Τι σου ζητάει ο άνθρωπος; Λίγο καπνό που και που... ανέξοδος είναι!χαχαχα... Κρίμα που δεν συναντηθήκαμε!

      Διαγραφή
  26. Το δικό σου ρολόι έχει ομορφιά , ποιότητα και φυσικά είναι επιθυμητό από όλους μας!!! αλλά ένας θα είναι ο τυχερός!!! Φιλάκια καληνύχτας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας ο τυχερός για κάθε ρολογάκι! Είδα και το αριστούργημά σου από κοντά! Ποιος να φανταστεί από τι ξεκίνησε! Ευχαριστώ Εφούλα. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Συγχαρητήρια για τη δημιουργία, το θαύμασα και από κοντά, ήταν πανέμορφο! Και, φυσικά, είχε ήδη πωληθεί! :-) Χάρηκα που με την ευκαιρία της εκδήλωσης σε γνώρισα και από κοντά, εύχομαι καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Εύα μου χάρηκα. Δεν είχαμε πολύ χρόνο αλλά έτσι γίνεται σ'αυτές τις εκδηλώσεις. Βιαζόμαστε να τους χορτάσουμε όλους...χαχα. Φιλιά πολλά και σ'ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  28. Υπέροχη η βόλτα σου, αγαπητή μου Μαρία στο Κουκάκι.
    Χρόνια πολλά από την τελευταία μου επίσκεψη και από την περιγραφή σου καταλαβαίνω ότι έχουν αλλάξει πολλά.
    Χαίρομαι που απολαμβάνεις αυτούς τους όμορφους περιπάτους.
    Το ρολόϊ σου καταπληκτικό και ήταν επόμενο να πάρει....δρόμο στα γρήγορα.
    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Αθήνα δεν είναι πολλά τα μέρη που μπορείς να περπατήσεις και να ευχαριστηθείς. Δυστυχώς στις περισσότερες περιοχές απλά αποφεύγεις τα εμπόδια των πεζοδρομίων και δεν γυρίζεις το κεφάλι σου να δεις τίποτα γιατί απλά είναι όλα αδιάφορα. Ευτυχώς υπάρχουν αυτές οι οάσεις! Να'σαι καλά Ντένη μου. Χαίρομαι που σου άρεσε το ρολόι μου. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ