Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

''Τα μολύβια που αγαπώ...'', για όσους δεν ήταν εκεί...

  Παίρνω κάτι αποφάσεις μερικές φορές, τόσο ξαφνικά, στο δευτερόλεπτο, που λένε. Εκεί που μια ιδέα, μια σκέψη, γυρίζει χρόνια στο μυαλό μου, χωρίς να ολοκληρώνεται, έρχεται μια στιγμή και το ξεφουρνίζω... και είναι να μη το πω... τέλος... Το 'πα; Πρέπει να γίνει! Έτσι ήταν και τούτη εδώ η έκθεση. Μια απόφαση της στιγμής.



  ''Ξέρεις...'', λέω σε μια ψυχή, ''σκέφτηκα...'', ''ωχ'', η πρώτη αντίδραση του συνομιλητή μου...χαχα..., ''... να κάνω μια ατομική έκθεση''. ''..................'' , ''όχι βρε τώρα, όταν γυρίσουμε από διακοπές, και πολύ μετά... τέλος Οκτώβρη, αρχές Νοέμβρη... κάπου εκεί'', ''οκ'', ''έχω καμιά 25αρια έργα...καλά δεν είναι; Θα κάνω και μερικά ακόμη... '' , ''μια χαρά''... 



  Κάπως έτσι ξεκίνησαν  όλα. Πρώτα απ'όλα όμως έψαξα να βρω το χώρο, πήρα το οκ και ξεκίνησε ο αγώνας. Το αποτέλεσμα ήταν να μαζευτούν 40 έργα, γιατί είχα την τύχη, φίλοι αγαπημένοι, να προσφερθούν να μου φέρουν κι έργα που τους ανήκουν, μόνο και μόνο για την έκθεση. 




  Πέρασαν δυο μήνες σκληρής δουλειάς, ολοκληρώνοντας έργα, φτιάχνοντας πλαίσια και κορνίζες (όσοι ήρθαν είδαν πως οι περισσότερες ήταν χειροποίητες), δουλεύοντας σχεδόν ακατάπαυστα. 


  Μαζεύτηκε ο καιρός και καθώς πλησιάζαμε προς την τελική ευθεία, το άγχος και οι αναποδιές (ε χωρίς αυτές δουλειά δεν γίνεται), χτύπησαν κόκκινο. Μέσα στον πανικό ήρθε και το μεγάλο ερώτημα... ΄΄λόγο δεν θα βγάλεις;''... αχαχαχα... τι λέτε ρε παιδιά... σιγά μη δώσω και συνέντευξη τύπου... ''μα πως... έτσι στα μουγκά;''... μα είναι δυνατόν να μιλήσω εγώ για μένα; Τ'άφηνα κι αυτό μέχρι το παρά πέντε (ίσως και παρά έξι... ). 




   Ξυπνάω ένα πρωί, λέω... μμμ... θα βάλω άλλον να μιλήσει για μένα... χαχα... ευφυία σας λέω... φτου μου τέτοια ιδέα!!! Το ανακοινώνω στην υποψήφια (το τι με οδήγησε στο συγκεκριμένο άτομο δεν θα σας το πω, αφήστε να 'χω και κανένα μυστικό). δέχεται στα πρώτα 5 δευτερόλεπτα (άρα επέλεξα σωστά...χαχα), με τον όρο πως δεν θα ξέρω το περιεχόμενο... εννοείται δεν θα το ξέρω,ούτε που με νοιάζει, πες ό,τι θες (της λέω).. μόνο μη ξεχαστείς και φύγει ο κόσμος... Απόλυτη εμπιστοσύνη!
  



 Έρχεται η Πέμπτη, η ημέρα που θα στήναμε. Κατσαβίδια, βίδες, σφυριά κι άπειρα άλλα εργαλεία στην τσάντα, φόρμες κι αθλητικά το επίσημο ένδυμα.... και φύγαμε. Εδώ να πω πως χωρίς την βοήθεια των αγαπημένων μου φιλενάδων ακόμη θα 'στηνα... Η ομάδα όμως λειτούργησε άψογα, ευέλικτα και με περίσσια τόλμη και γοητεία, ώστε όλα να γίνουν τέλεια, μέσα στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας πάντα. 


  Και ήρθε η πολυπόθητη ημέρα των εγκαινίων!!! Εδώ σταματά η σκέψη και μένει μόνο η καρδιά, να νιώσει... να αισθανθεί. Δεν μπορώ να σας περιγράψω πως είναι να γεμίζουν έναν χώρο άνθρωποι δικοί σου, φίλοι αγαπημένοι, άνθρωποι που ξέρεις μόνο από το διαδίκτυο, εντελώς άγνωστοι που ήρθαν από μόνοι τους... ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμά σου.





  Άνθρωποι που κάλεσα για να μοιραστώ ένα κομμάτι μου, τόσο δικό μου, τόσο αγαπημένο. Δεν θα ξεκινήσω να πω ποιοι... κι αν δεν ήταν όλοι όσοι ήθελα, ήθελα όλους όσους ήταν εκεί! Και βλέπεις τους αγαπημένους σου να χαίρονται με την χαρά σου κι εκεί επιβεβαιώνεις πόσο σ'αγαπούν... και ήταν πολλοί αυτοί... Νιώθω τόσο τυχερή που τους έχω! 



  Ούτε μπορώ να σας πω πως είναι να ακούς να μιλάει για σένα ένας άνθρωπος που αγαπάς πολύ... και να ξετυλίγει την πορεία σου μαζί με την προσωπική σας γνωριμία τόσο αληθινά, τόσο όμορφα...  

Ευχαριστώ!!!
  
  Και φυσικά δεν ήταν η μέρα των εγκαινίων μόνο... Και τις άλλες ημέρες ήρθαν άνθρωποι που δεν περίμενα, που δεν τους γνώριζα πριν... κι ένιωσα σαν να τους ήξερα από πάντα. Ξεχνιόμασταν σε κουβέντες και οι ώρες περνούσαν χωρίς να το καταλάβω. 
  Μόνο ευχαριστώ μπορώ να πω για όλο αυτό που έλαβα, που έζησα, για τα τόσα φωτεινά χαμόγελα που εισέπραξα. Ευχαριστώ έναν έναν ξεχωριστά γιατί ο καθένας που βρέθηκε εκεί ήταν για μένα μοναδικός. 
  Να ευχαριστήσω κι όλους όσους αναφέρθηκαν στην έκθεσή μου, είτε με αναρτήσεις είτε με σχόλια... ομολογώ με συγκινήσατε... Τα περισσότερα από τα έργα της έκθεσης τα γνωρίζετε, όμως υπήρχαν και αρκετά νέα... αυτά θα μου επιτρέψετε να σας τα παρουσιάσω σιγά σιγά στο μέλλον... αν και κάτι θα δείτε κι από τις φωτό εδώ σήμερα. 
  Δηλώνω γεμάτη, τόσο γεμάτη,  απ'όλο αυτό που ζω, που μερικές φορές νομίζω πως θα σκάσω...χαχα... 




Σας ευχαριστώ τόσοοοοοοοοο πολύ όλους!!!


Σχόλια

  1. Αυτο το αγχος θα το χω παντα με σενα...οταν σκεφτεσαι,απαπαααα....χαχαχαααααααααα
    Σε καλοοο μας βγηκε αυτη τη φορα,το ομολογωωω!
    Δεν εχω λογια για να περιγραψω ποσο ομορφα ηταν!!!!!
    Τα εργα σου,ο προλογος της Χαρας και η ανταποκριση του κοσμου .....
    Εμεις ευχαριστουμε.... :) ( θα επανελθω ...δε θα την βγαλεις με ενα σχολιο μου χαχαχαα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ παραλίγο να γράψεις σχόλιο πριν μπει η ανάρτηση...χαχα... Πάντα σε καλό μας βγαίνει, παραδέξου το!!! Μισιρλάκι Μισιρλάκι, που λέει και η Ρούλα... τα καταφέραμε!

      Διαγραφή
    2. Το πλιιιιιιιζζζζ ξέχασες.
      Την είδες, ομολογεί κιόλας το λόγο της βιασύνης της...παράλογοοο;;;;

      Διαγραφή
    3. Ναι...γιατί όσο να πεις, μας έχει συνηθίσει σε μακροσκελή σχόλια!!!

      Διαγραφή
    4. πόσο χαίρομαιιιιιιιιιιιιιι ... Μαρακι μου!!! σαν το Μισιρλακιμισιρλάκι θα επανελθω..

      Διαγραφή
  2. Πότε πρόλαβες μωρέ πειραματόζωοοοο;;;;
    Χαλάλι σου.
    Εγω ακόμα τσιμπιέμαι να πιστέψω οτι ήμουν εκεί!
    Εξ αρχής της ανακοίνωσης ευχόμουν να τα καταφέρω και η τύχη ήταν τελικά μαζί μας!
    Με τίμησες με την πρότασή σου να πω κάτι για σένα (πρώτα μου το προτείνεις και μετά με φρενάρεις, είναι δυνατόν;;;) και πίστεψέ με οτι αυτοπεριορίστηκα αλλιώς θα μιλούσα ακόμα.Αλλά δεν ήταν μόνο δικά μου λόγια,σαν να μου τα υπέβαλαν όλη η παλιοπαρέα.
    Ηταν αυτά που μας έφεραν κοντά σου,και ο θαυμασμός έγινε ΑΓΑΠΗ και είναι τιμή μας να είσαι Φίλη ΜΑΣ. Οσο για την έκθεση ήταν υπόθεση όλων μας και χάρηκα για όσες φίλες και φίλους μοιράστηκαν τη χαρά ΜΑΣ. Τι Σωματοφύλακες είμαστε;
    Ολοι για έναν κι ένας για όλους!!!
    Ραντεβού στην επόμενη λοιπόν.
    Πολλά φιλιά αγαπημένη και Καλό δρομο γεμάτο επιτυχίες

    Υ.Γ. Οποιος δεν ήρθε πραγματικά έχασε! άλλο να τα βλέπεις ζωντανά κι άλλο στο μπλογκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαααα γι αυτοοοο εγραψα λιγαααα για να σε προλαβωωω χαχαχαααα

      Διαγραφή
    2. Αφού με αντέχετε φύγαμε... πάμε γι'άλλα... Άντε και στις χαρές κι αλλονών... Ευχαριστώ Χαρουλάκι, όχι μία, όχι δύο, όχι τρεις... αλλά έξι φορές...χαχα...

      Διαγραφή
    3. Αντέχουμε λέει;;; Ντουρασελ
      Αγαπώ κι εγω το Νο 6... Μεγάλη επιτυχία!!!χαχαχα

      Διαγραφή
    4. Σαν μακαρόνι ένα πράμα....χαχα...

      Διαγραφή
    5. Και δε θα το πιστέψεις,είναι τα μακαρόνια που αγοράζω πάντα! Τόσο μου ταιριάζει το 6(όχι το 666)

      Διαγραφή
    6. Να δεις που στο τέλος θα βγάλουμε συνταγή... αν όχι κέρατα, ελπίζω...χαχαχα...

      Διαγραφή
    7. Το ξερουμε οτι χασαμε .. μην μας το λετε και κατάμουτρα τυχερούλες!!!!!!!!!σνιφφφφ σνιφφφφ..

      Διαγραφή
    8. εγω για αυτο δε μιλαω αλλο Ρουλιτσα μου...για να μη ξυνω τις πληγες σου!
      Σταματηστε εσεις απο πανωωωω!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Εμείς σ' ευχαριστούμε Μαράκι μου!! Και περιμένουμε τα επόμενα!! Με πολύ μεγάλη προσμονή, αλλά και σιγουριά, ότι θα μας αφήσεις άφωνους για άλλη μια φορά! Στα επόμενα λοιπόν κι υψώνω το ποτήρι!! Σε φιλώ γλυκά και καλό ξημέρωμα!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι! Με τέτοιες παρουσίες, μόνο εκθέσεις θέλω να κάνω από δω και πέρα!χαχα... Ευχαριστώ για όλα!

      Διαγραφή
  4. Πόσο χαίρομαι να διαβάζω ανθρώπους γεμάτους απ' αυτό που κάνουν
    και ομολογώ πως μέσα απ' τα έργα σου διακρίνεται η ποιότητα της ματιάς σου
    και το ταλέντο των χεριών σου.
    Μπράβο σου κι εύχομαι την επόμενη φορά να είμαι κι εγώ εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Φλώρα μου να μπορέσει να γίνει...και η επόμενη φορά και να είσαι εκεί! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Πάντα τέτοια επιτυχία να έχουν και οι επόμενες εκθέσεις σου, Μαρία μου! Χαρήκαμε τόσο πολύ που είδαμε όλα σου τα έργα από κοντά! (τελικά, ήταν όλα, ή έχεις κι άλλα κρυμμένα?).
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι κι όλα! Ήταν όμως το μεγαλύτερο μέρος σ'ό,τι αφορά τα μολύβια φυσικά. Ευχαριστώ για ακόμη μια φορά που ήσασταν εκεί!

      Διαγραφή
    2. Εννοείται ότι εννοούσα τα μολύβια, χαχαχα!!!!!!!!!!! μην παρεξηγηθώ κι όλας ! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  6. παντα επιτυχιες γλυκια μου!!!

    καλη συνεχεια
    τωρα....!!και δυνατα για τις επομενες εκθεσεις
    .....με τα μαγικα σου χερια!!!

    ...irida....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ήμουν κι εγώ εκεί !!!!
    Εμείς σ ευχαριστούμε που μας γέμισες την ψυχή ομορφιά με τα έργα σου !!!
    Είσαι πραγματικά απίστευτη !!
    Σου εύχομαι καλή συνέχεια και στις επόμενες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήσουν Ράνια μου... Με τόσο κόσμο λίγο σας είδα όλες αλλά πιστεύω να έχουμε κι άλλες ευκαιρίες. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
    2. τι όμορφο να λές ήμουν και εγώ εκεί..!!! τυχερούλα μου..!!

      Διαγραφή
  8. Kαλημερα Αστερι μου!ζηλεψα ποσο ζηλεψα που δεν ημουν εκεινα ζησω κι εγω λιγο απο τον μαγικο κοσμο των μολυβιων σου!!!!!!ετοιμαζομαι για το σεμιναριο...δεν γραφω πολλα ...θα ξαναερθω!!!!!!Μπραβο Μαρια μας,,,,,το αξιζεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμάσου!!! Κι εγώ το ίδιο κάνω...χαχα... Περιμένω από κοντά τα υπόλοιπα! Φιλάκια κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
    2. ....ελα μου...ξαναρθα!τελειωσε το πρωινο σεμιναριο στο εργαστηρι...τωρα εχω αυριο παλι!κοριτσακι μου πολυταλαντο και λατρεμενο...χιλια μπραβο σου αξιζουν!οι εντυπωσεις οι καλυτερες...οπωσ φυσικα ημουν σιγουρη...θελουμε βιντεακι με Χαρα....αν δεν το δω τωρα που θα κατεβω...θα σας τυλιξω ολες με τις γυψογαζες και θα σας αφησω ετσι....απειλη?,,,εεεεε,,,,ναι!χαχαχα!
      θελω να σε δω απο κοντα και να μου ταπεις!!!!!!!!!
      τα καταφεεεεεεεεεεερες!!!! ολε...οπως λεει μια ψυχηηηηηηηη!

      Διαγραφή
    3. Δε θα γλυτώσουν το γυψοτύλιγμα,γιατί απλούστατα δεν θα δεις βιντεάκι. Κι αυτές τις φωτογραφίες που βλέπεις ευγενική χορηγία των παρευρισκομένων είναι, τέτοια οργάνωση,μάλλον ταπεινότητα
      Κι εσύ τι λυσσάς; δεν έβγαλα και προεκλογικό λόγο να με ψηφίσεις.
      Αντε θα στο στείλω να μην μένεις στην απέξω,άσε που μπορεί να στον απαγγείλει και η Μπάρμπυ.

      Διαγραφή
    4. ααα Καντζαλακιιι εγω εχω κατι φωτο της Ζαργανας απο το στησιμο της εκθεσης...ειναι λιγο καζουαλ ντυμενη βεβαια....απλη θνητη σα να λεμε.!!να στις στειλωωω?χαχαχαααααααααααα

      Διαγραφή
    5. Καντζαλάκι
      να ξέρεις έχω κι εγω στοιχεία για πάρτη της,που μπορώ να σου στείλω.Φωτογραφήθηκε ο ΘΡΥΛΟΣ επιτέλους,απλή θνητή ομοίως...

      Διαγραφή
    6. Οπου να ναι θα εμφανιστει και το Βιλλιωτακι...καποιο χαρτι θα εχει κρυμμενο κι εκεινη για να μας εκβιασει χαχαχα

      Διαγραφή
    7. Κοιτάτε ποιός μιλάει ! Ο εκβιαστής-ΘΡΥΛΟΣ
      Μας αναγκάζεις Κυρία μου,μας αναγκάζεις

      Διαγραφή
    8. Απαιτωωω να μας εκβιασει και καποιος αλλος!δε μπορω να παρω ολο το φορτιο επανω μου!

      Διαγραφή
    9. Όλο το υλικό το'χω εγώ... Όποια κουνηθεί κάηκε!!!

      Διαγραφή
    10. Τολμάμε να κουνηθούμε που θα κουνηθούν κι άλλα κι άντε μετά να τα συμμαζεύεις...

      Διαγραφή
    11. ΜΕ ΤΟΣΗ ΓΥΨΟΓΑΖΑ...ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΡΩΣΩ ..ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙ.....ΤΟ ΛΟΓΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ...ΜΕ ΠΙΑΣΑΝ ΤΑ ΖΟΥΜΙΑ...ΤΕΛΟΣ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΝΤΙΒΙΝΤΙ......ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ????
      ΦΙΛΙΑ ΖΟΥΜΕΡΑ...ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ...ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ..ΠΑΛΙ ΚΟΙΝΟΒΙΑ ΚΑΝΑΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
    12. ...και φωτο φυσικα...εννοειται...για να δω να πεφτουν στο τραπεζι τα ντοκουμεντααααααααα!χαχαχα

      Διαγραφή
  9. ΜΑΚΑΡΉ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!
    ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ.
    ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νένα μου. Κι εγώ θέλω να σε γνωρίσω. Πιστεύω να'χουμε την ευκαιρία και πριν αν γίνεται. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Καλή σου μέρα,"ζεστό" μολύβι"!
    Δυστυχώς,δεν μπόρεσα να είμαι εκεί,μα η ανάρτησή σου είναι τόσο μαγική,που μου άλλαξες τόπο και χρόνο!
    Για το ταλέντο σου,θεωρώ πως όσα κι αν γράψουμε θα είναι λίγα,μα από ότι διακρίνω,και για την ψυχή σου το ίδιο ισχύει!!!Εύχομαι από καρδιάς,να είσαι πάντα τόσο γεμάτη,κι ο Θεός να σε ευλογεί με τα δώρα του κάθε στιγμή,σε κάθε τόπο!!!
    Φιλιά σαν τις ζωγραφιές σου,γεμάτα αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι όπως φαίνομαι... Σας παραπλανώ!!! χαχα...Κορίνα μου σ'ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι να τα πούμε και από κοντά κάποια στιγμή. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Κορίνα .. ειναι όπως φαίνεται... μην την πιστεύεις.χι.χιχ.

      Διαγραφή
  11. Θα το αναφέρω κι εδώ δημόσια για να πω ότι ήμουν από τους τυχερούς που παραβρέθηκαν στα εγκαίνια και απόλαυσαν τα υπέροχα και άξια θαυμασμού έργα της Μαρίας Βιλλιώτη.
    Παρ' όλους τους ενδοιασμούς μου ότι θα συναντούσα μόνο κυρίες και θα ένοιωθα κάπως άβολα, όλα ήταν ευχάριστα, τελικά...
    Ήταν και η προσήλωση στην ομιλία της φίλης μου (τη μόνη που γνώριζα αυτοπροσώπως...) που μαζί με τα απίστευτης ομορφιάς έργα με τα αγαπημένα μολύβια της Μαρίας έφτιαξαν μια βραδιά υπέροχη.
    Να προσθέσω ότι γνώρισα "φίλες άγνωστες" που ναι μεν τις συναντούσα καθημερινά στα σεργιάνια του διαδικτύου αλλά το μόνο που γνώριζα ήταν το όνομα τους.
    Πολύ το χάρηκα στ' αλήθεια κι ένιωσα ευλογημένος που ήμουν εκεί.
    Μαρία και Χαρά σας ευχαριστώ για τις λίγες θαυμάσιες στιγμές μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στράτο σ'ευχαριστώ που ήρθες και χαίρομαι που πέρασες καλά! Η αλήθεια είναι πως μας έχει φοβηθεί το μάτι σου λίγο ε; χαχα...Καλές είμαστε και πάνω απ'όλα αγαπιόμαστε!!!

      Διαγραφή
  12. ΄Ο,τι είδα ξεπερνάει την φαντασία μου.....
    Καταθέτω τον θαυμασμό μου Μαράκι για εσένα και τα μολύβια σου,
    που πολύ αγαπήσαμε και εμείς.
    Καλή συνέχεια σου εύχομαι, σε ότι και αν κάνεις, εμείς θα είμαστε εκεί !











    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι τι να πω για σένα... την θαυμαστή κλωστή μας!!! Χάρηκα που ήρθες και γνωριστήκαμε επιτέλους. Ήθελα, βέβαια, παραπάνω... αλλά ελπίζω στο μέλλον... Φιλάκια πολλά και σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
    2. Αυτή η απόσταση μεταξύ μας να δεις που είναι δάχτυλος...

      Διαγραφή
    3. δάχτυλος εξ Ιονίου ορμώμενος !!!!

      Διαγραφή
    4. Εγω δεν έχω εκτινασσόμενο να σε φτάνει.

      Διαγραφή
  13. Καλή συνέχεια κι εύχομαι σε μια επόμενη έκθεση να καταφέρω να απολαύσω τα έργα σου από κοντά!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη θα μπουν απουσίες...χαχα...οπότε κανονίστε! Ευχαριστώ πολύ Μαράκι!!!

      Διαγραφή
    2. Φωτογράφο δεν είχαμε θάχουμε απουσιολόγο!

      Διαγραφή
  14. Μαρία μου εύχομαι πάντα επιτυχίες!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χάρηκα πολύ που μπόρεσα (έστω και με καθυστέρηση) να βρεθώ εκεί! Τα έργα σου απόλαυση και ο θαυμασμός μου τεράστιος!! Η επιτυχία εύχομαι να βάζει την υπογραφή της σε κάθε σου νέα παρουσίαση, από δω και στο εξής! Γιατί τα...καλυτερότερα έπονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά θα στενοχωριόμουν αν δεν προλάβαινες. Τα καταφέραμε όμως! Ευχαριστώ ψηλό κορίτσι... και σύντομα από κοντά.

      Διαγραφή
  16. Ηρθα χωρίς να γνωρίζω κανέναν προσωπικά παρά μόνον διαδικτυακά ! Ομολογώ ότι με είχαν μαγέψει τα έργα που είδα στις αναρτήσεις σου και ήξερα παρά τις όσες δυσκολίες να έρθω. Η Χαρά προλόγισε την έκθεσή σου με τον γλυκύτερο τρόπο ! Την αμηχανία της γνωριμίας των συνμπλόγκερς την έκρυψα θαυμάζοντας αδιάκριτα τα έργα σου ! Μαρία μου τα έχω μπροστά στα μάτια μου!!
    Σου εύχομαι πολλές επιτυχίες !
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλά που ήρθες! Μακάρι να μπορούσα να τα λέγαμε καλύτερα! Ήταν όμως εκεί όλος ο καλός ο κόσμος κι εύχομαι (για το καλό τους) να σου φέρθηκαν με τον καλύτερο τρόπο! Για το αντίθετο θέλω να με ενημερώσεις...χαχα... Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι και θα'θελα να τα ξαναπούμε!!!

      Διαγραφή
    2. Μας απειλεί κι απο πάνω,που κάναμε Δημόσιες σχέσεις κι είχαμε πάρει τα εγκαίνια πάνω μας!

      Διαγραφή
  17. Πραγματικά υπέροχη έκθεση, ευχαριστούμε πολύ για τις φωτογραφίες και την ωραία ξενάγηση !!!
    Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου χαίρομαι που σου άρεσε, έστω και μέσω φωτογραφιών. Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  18. Μαρία μου, εύχομαι πάντα επιτυχίες στο δρόμο σου! Το αξίζεις, η δουλειά σου είναι απίστευτη...
    Δεν μπόρεσα να έρθω, επιφυλάσσομαι για μια επόμενη φορά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μοιράσουμε την απόσταση... τι λες για Θεσσαλονίκη; Όχι τώρα κοντά, αλλά το'χω στα σχέδια. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!

      Διαγραφή
    2. για Κρητη δεν έχεις σχέδια;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  19. Ευχαριστούμε που δείχνεις την έκθεση σου και σε όσους δεν παρεβρεθήκαμε,τουλάχιστον μα πάρουμε λίγη από τη χαρά της συνάντησης σας και το μεγαλείο της ψυχής σου μέσα από τα έργα σου!!!!!!!!!!
    Μ' αρέσει πολύ που έστισες και καβαλέτα με πίνακες, δίνουν μια ζεστασιά μία μαγεία στο χώρο!!!!!!!
    Εύχομαι αυτή η έκθεση να είναι η αρχή για όλες τις επόμενες!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές σου πολύτιμες Ρένα μου και τα λόγια σου γλυκά και ενθαρρυντικά! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχη η έκθεσή σου Μαρία, μακάρι να μπορούσα να θαυμάσω τα έργα από κοντά!!!!Σου εύχομαι να είναι η αρχή μιας λαμπρής πορείας, το αξίζεις πραγματικά!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρετή μου σ'ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι να συναντηθούμε κάποτε... καλλιτεχνικά ή όπως αλλιώς!

      Διαγραφή
  21. Ηθελα να ήμουν εκεί..!!!!! το ξερεις..!!! ήθελα να ήμουν η πρώτη που θα σχολίαζε απο εδώ...... αλλα η καθυστέρηση που με διακρίνει τωρα τελευταία εκανε το θαύμα της...... σνιφφφφφφφφφφ έξ αααααλου τΟ Μισιρλακιμισιρλάκι....ποιος μπορεί να το προλάβει;; τσούπ ξετρυπώνει πρώτο και καλύτερο..χι.χι. πρωτα να σε ευχαριστήσουμε εμεις τα μακρινά σου φιλαράκια που μας έδειξες εστω και ενα μικρό κομμάτι απο την έκθεση σου..!!!! απο οτι βλέπουμε η αγαπη του κόσμου ειναι δεδομενη οπως και η δικια μας τα έργα σου ...αναγνωρίσιμα απο την τελειότητα τους .. ακομα κι αν δέν έβαζες την υπογραφή σου εμεις θα ξεραμε οτι ήτανε δικά σου.... και οπως λέει και η Χαρά τιμή μας που μας θεωρείς φίλες σου..καλή συνέχεια σου ευχωμαι.. και στην επόμενη τωρα που πήραμε το κολάι.... μια μεγαλη αγκαλια σου κανω σαν να είμουνα εκεί.. και φιλιά συνχαρητηρίων.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την έκπληξη να μου 'κανες και μετά θα πετούσα από την χαρά μου...χαχα! Αλλά έχεις κάνει ήδη πολλά για μένα Ρουλάκι μου καλό. Ξέρω πόσο χαίρεσαι και σ'ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυυ!!!

      Διαγραφή
  22. Σφιχτή αγκαλιά και φιλιά!!!!
    Μα πολλά σου λέω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω να πιούμε καφέ και να σου παραδώσω!!! Φιλιά άπειρα!!!

      Διαγραφή
    2. Πλιιιιιζζζζζζζζζζζζ αμα παραδώσεις πάρε μου και το βιβλίο της.Πάρε-δώσε δηλ.
      Πλιιιιιζζζζζζζζζζζ,επαναλαμβάνω

      Διαγραφή
  23. Βιλλιωτάκι μου αγαπημένο....πόσο χαίρομαι που ένα μεγάλο σου όνειρο έγινε πραγματικότητα....και πόσο λυπάμαι που δεν κατάφερα να είμαι κι εγώ εκεί (λόγοι ανωτέρας βίας....πιο ανωτέρας δε γίνεται). Συγχαρητήρια για όλα...το στήσιμο της έκθεσης, τα υπέροχα έργα σου και την έξοχη παρουσίασή τους με τον πρόλογο και την προσφώνηση της άλλης πολυτάλαντης, δαιμονίας, Επτανησίας....Εύχομαι πάντα επιτυχίες και υπόσχομαι, την επόμενη φορά που θα κάνεις πάλι έκθεση να είμαι οπωσδήποτε εκεί. Φιλάκια πολλά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το εύχομαι Ελένη μου. Δεν μπορεί, δεν μπορεί... κάπου θα συναντηθούμε... που λέει και το άσμα! Σ'ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  24. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!
    ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!
    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΟΝΕΙΡΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ!!!!
    ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ, ΘΕΑΑΑΑΑ!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΡΑΒΗΞΕΣ ΒΙΝΤΕΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ;
    Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ!!!
    ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΠΕ!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τον βγάλουμε σε φείγ βολάν και θα τα φορτώσουμε στα ψεκαστικά αεροπλάνα να τον ρίξουν παντού,μαζί με το αέριο σκέτη μαστούρα!

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν, θα σας εντυπωσιάσω όλους!!! Σε λίγες ημέρες θα έχω τον λόγο σε βίντεο!!!

      Διαγραφή
    3. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι με βιντεοσκόπησες εν αγνοία μου;;;; Δεν έχεις ακούσει οταν σ ε παίρνουν τηλέφωνο να σου πουλήσουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες την επισήμανση οτι η συνομιλία καταγράφεται;;;;Πόσο μάλλον εγω που δεν έλεγα φύκια!!!
      Ωχ θα γελάσει κάθε πικραμένος... Αντε να δω τα λάθη μου ν α τα διορθώσω στην επόμενη,γιατί προβλέπω οτι δεν θα προλαβαίνω απο τις προτάσεις,χικ. Νηφάλια είμαι καλέ,σοβαρά τα λέω

      Διαγραφή
    4. Ρένα κι αν δεν δεις εδώ, θα στα φέρω επάνω... αφού το'χουμε δρομολογήσει!!! Άντε κατέβαινε να παίρνουμε σειρά...χαχα... Σε περιμένουμε!!!

      Διαγραφή
    5. λεω να κανουμε μια προβολη του βιντεο στο εργαστηρι πριν το μαθημα!..
      Η ζαργανα με τη φορα που πηρε θα ζηταει ποσοστα επι των προβολων χαχααααααααααα
      Φιρμααααα!!!!!

      Διαγραφή
    6. Να παίρνετε μαθήματα πως να στήνεσθε,πως ναστε λακωνικοί αλλά περιεκτικοί,κ.λ.π.
      Τώρα που το θυμήθηκα κάποτε έιχα κάνει ένα αντίστοιχο σεμινάριο,πρέπει να το ξεσκονίσω,γιατί προβλέπω νάχω προτάσεις, βέβαια θ ανέβει αναλόγως το κασέ,ο Τσάμπας πέθανε!

      Διαγραφή
  25. Τα μολύβια σου και η τέχνη σου μας ταξίδεψαν στον υπέροχο κόσμο σου!!!!!!!!! Είχα παρευρεθεί και στις ομαδικές εκθέσεις που έλαβες μέρος.... αυτή η έκθεση όμως ήταν μαγική και πραγματικά αισθάνομαι τυχερή που εκείνη την βραδιά των εγκαινίων μπόρεσα και ήμουν εκεί.... όπως τυχερή αισθάνομαι που έχω την τιμή να σε έχω δασκάλα μα και φίλη μου!!!!!!!!!!!! Πολλά φιλιά και πάντα επιτυχίες!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν υπέροχα που ήμασταν όλες εκεί μαζεμένες Βικούλα! Είστε το γούρι μου... το 'χω ξαναπεί. Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  26. Χάρηκα, αγαπητή μου Μαρία που η έκθεσή σου είχε μεγάλη επιτυχία. Την άξιζες. Λυπάμαι που η μεγάλη απόσταση δεν μου άφησε την ευκαιρία να είμαι εκεί. Απο τη Χαρά είχα μια εκτενή περιγραφή και φυσικά η ομιλια της απολαυστική.
    Εύχομαι γρήγορα και σε άλλες επιτυχίες.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έχεις τέτοια πληροφόρηση Ντένη μου, είναι σαν να'σαι εκεί!χαχα. Να'σαι καλά... σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  27. σε αγαπησαμε μεσα απο τα μολυβια σου , ή αγαπησαμε τα μολυβια σου μεσα απο τη πνοη που τους χαρισες , και εγώ που δεν ήμουν εκει αν και δεν σου κρυβω πως τοθελα πολυ γευτηκα απο τις φωτογραφίες και την περιγραφή σου ολο το ηλεκτρισμο της ατμοσφαιρας και ευχομαι με ολη μου την καρδια να σε εχουμε διπλα μας και να απολαμβανουμε τις δημιουργίες σου συνεχεια , να χειροκροτουμε καθε επιτυχία σου , να συνεχισεις να ξεδιπλωνεις με τα έργα σου τα συναισθηματα και τις ψυχές μας σε φιλω γλυκεια μου και δινω ορκο πως θα επανορθώσω !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, καλέ τι όμορφα λόγια είναι αυτά; Θα το πάρω πάνω μου, προσοχή!χαχα... Σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Είναι πολύ όμορφο που έκανες το όνειρο σου πραγματικότητα. Σου εύχομαι και σε άλλα πολλά και όμορφα με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι Κατερινάκι μου...Να'ξερες πόσο μακρινό μου φάνταζε πριν λίγο καιρό! Το σπουδαίο για μένα είναι όλοι αυτοί οι άνθρωποι που ήταν εκεί και μου 'δειξαν την αγάπη τους. Τα υπόλοιπα έπονται. Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  29. Μαρια,συγχαρητηρια και παλι!!!!δηλωνω φανατικη θαυμαστρια σου!χαρηκα απιστευτα που σε γνωρισα απο κοντα!εισαι πολυ ζεστος και γλυκος ανθρωπος!ευχαριστω για το χρονο που μας αφιερωσες!ευχομαι με το καλο και η επομενη!φιλια πολλα!ρουλα κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σας χάρηκα... γιατί είχαμε και χρόνο να τα πούμε αρκετά. Πες του ψηλού δεν τον ξέχασα...χαχα... Θα του στείλω μέιλ σύντομα... Σας ευχαριστώ πολύ και θα χαρώ να ξανασυναντηθούμε!!!

      Διαγραφή
  30. Δεν με αφηνε ο μπλοκερ να γραψω κατω απο την απαντηση για τον λόγο ήθελα να μιλήσω αλλα δεν μπορούσα.. χι.χι. μαλλον δαχτυλος ήτανε . αλλα δεν ξερω ποιας.!!χι.χι. λόγο...λόγο..λόγο..εδώ και τώρα..!!!τον θέλει όλη η χώρα..!!χι.χι.χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, θα τον ανεβάσω στο youtube μόλις πάρω το dvd στα χέρια μου! Να τον απολαύσετε όσες φορές θέλετε! χαχα... Ρουλίτσα μου μας έλειπες!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Δουλειά χαρά, Δουλειά χαρά έλεγε ένα τραγούδι παιδικό.Αυτό μου θύμησες Μαρία μου με την ανάρτησή σου αυτή. Σου αξίζει όλο αυτό γιατί δούλεψες σκληρά γιατί αγαπάς αυτό που κάνεις, γιατί είσαι ένας γλυκός άνθρωπος που κερδίζει αμέσως τους ανθρώπους.Σου εύχομαι ολόψυχα να κάνεις και άλλες ατομικές εκθέσεις με πολλά έργα και με όλη την αγάπη του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, σας ευχαριστώ πολύ κυρία μου! Με τιμούν τα λόγια σου! Φιλιά πολλά... σας έρχομαι!!!

      Διαγραφή
  32. Συγχαρητήρια !! Συγχαρητήρια !!Πάντα τέτοια καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι να πω τώρα; Να πω για άλλη μια φορά πόσο θαυμάζω τα έργα σου; Θα γίνω μονότονη.
    Αυτή τη φορά ήταν έργα τέχνης κι οι κορνίζες!
    Και σίγουρα θα "ζωγράφισε" με τα λόγια της κι η φίλη μας, αφού θα ήταν λόγια καρδιάς!
    Μαρία μου εύχομαι πάντα να παίρνεις στη ζωή σου μόνο αγάπη κι αναγνώριση, να παιρνεις αλλά και να δίνεις χαρά κι εσύ και τα έργα σου!
    Είσαι από τα πιο χαρισματικά- για να μην πω το πιο χαρισματικό- πλάσμα σε τούτη τη μεγάλη παρέα!
    Φιλιά πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ είμαι το παν!!!χαχαχα... Έλα βρε Νικούλα, παραδέξου πως σε πλήρωσα αδρά!!! χαχα... Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι για τα ''υπερτιμολογημένα'' λόγια σου! Η φιλενάδα έσκισε, δεν το συζητώ.. της έχω αποδώσει το 50% της επιτυχίας!!! Άλλο που μου το παίζει κι αυτή σεμνή!!!

      Διαγραφή
  34. Καλή συνέχεια με δύναμη για αυτό που αγαπάς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαράκι, μάς ταξίδεψες με την τέχνη σου και τα μολύβια σου!
    Ηταν όλα υπέροχα! Πάντα με επιτυχίες, εκτίμηση, αναγνώριση και αγάπη !!
    Να'σαι πάντα καλά να μάς πηγαίνεις όμορφα μαγικά ταξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μαρία μου, εκτός των ΄'αλλων έχεις και ταλέντο στη διήγηση....
    Μπράβο σου και πάλι, εύχομαι πολύ σύντομα η επόμενη!!
    Ξέρεις, άμα σου κάτσει το μικρόβιο, δεν υπάρχει αντίδοτο!!!!! χαχαχα!!
    σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ξέρεις Μαριέλα μου!!! Σ'ευχαριστώ για την παρουσίαση και για όσα μοιραστήκαμε!!!

      Διαγραφή
  37. Μαράκι μου, πάντα να έχεις επιτυχίες γιατί σου αξίζουν..... για όλα!!!! Η έκθεση ήταν υπέροχη, όπως και όλα όσα ακολούθησαν. Τα λόγια είναι φτωχά, γι' αυτό σταματώ εδώ, αυτό που έζησα ήταν μοναδικό, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι μόνο τα λόγια φτωχά Αννούλα... είμαστε κι εμείς...χαχαχα... Μια ζωή την έχουμε όμως ε; Ευχαριστώ κοριτσάκι μου, εσένα ειδικά γιατί χωρίς εσένα έκθεση δεν θα υπήρχε!!! Το δηλώνω δημοσίως!!! Ήσουν πολύτιμος τεχνικός σύμβουλος κι εργάτης ανεκτίμητος!!!

      Διαγραφή
  38. Η γνωριμίας μας αυτή είναι ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ! Ειλικρινά!
    Πάντα επιτυχίες εύχομαι!!
    Είμαι η Γιάννα και είμαι... καλά??? (Χμμμμ... Δεν παίρνω κι όρκο!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δική μου Γιάννα. Σε τσεκάρισα πριν κάνω το πρώτο βήμα...χαχα... και πήρες άριστα!!!

      Διαγραφή
    2. Αλλοίμονο να μην περνούσε απο το σηκωμένο φρυδι!!!
      Κι άλλη προβλέπω στο κλαμπ...

      Διαγραφή
    3. Σόρυ κα γραμματέα... έπρεπε να ρωτήσω πρώτα... εγκρίνετε;;;

      Διαγραφή
  39. ΦΥΘΙΚΑΑΑ!!!
    Τι σηκωθήκανε τα πόδια να βαρέσουν το κεφάλι;;;; Τι το κάναμε Αμέρικαν μπαρ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ