Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τελική ευθεία!

  Είμαι τόσο κουρασμένη που δεν ξέρω αν θα φτάσω ως το τέλος της ανάρτησης αυτής [1] ... Όμως κούραση γλυκιά, για χαρά (η άλλη δεν παλεύεται), οπότε μικραίνει κι εξαφανίζεται. Είπαμε, η τέχνη, η δημιουργικότητα μας δίνει πνοές... μας δίνει ανάσες... να γιατί μιλώ για ''πνοές τέχνης''! 
  Στην πρώτη έκθεση της ζωής μου, ''τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις'', έγραψα χωρίς σκέψη... ζωγράφος [2]. Να σας πω την αλήθεια, μία που το έγραψα και μία που το ξέχασα... χαχαχα... Όχι τη ζωγραφική, το επάγγελμα ξέχασα. 
  Στην πορεία άλλες επιρροές, άλλες ανάγκες, άλλες αγάπες. Ήθελα να γίνω αρχαιολόγος [3], σας το'χω ξαναπεί σίγουρα. Το προσπάθησα, ίσως όχι όσα θα'πρεπε, το παράτησα τη στιγμή που σχεδόν το 'φτανα... δεν είχα άλλες δυνάμεις προφανώς. Επιστροφή στη ζωγραφική και σε καλλιτεχνικές σπουδές... Κι αυτές μία που τις έκανα και μία που τις ξέχασα...  γιατί ήρθε ο αγώνας της επιβίωσης. 


 Δεν ξέρω πως, αλλά σ'άλλα πράγματα δεν έχω καθόλου πείσμα και παραδίδω γρήγορα τα όπλα και σ'άλλα γαϊδούρι κανονικό [4].  Ήθελα να ζω τον εαυτό μου μόνη μου από πολύ μικρή. Έτσι το όριό μου ήταν το σχολείο. Μετά άνοιξα φτερά και πραγματικά έγινα πουλί [5] και πέταξα μακριά από ασφαλείς εστίες, συλλέγοντας εμπειρίες... τον σημερινό θησαυρό μου. Οι εστίες βέβαια παρέμεναν ζεστές, έτοιμες να προσφέρουν τη φροντίδα κάθε στιγμή. Χωρίς αυτή την ασφάλεια ίσως η ζωή μου να'ταν αλλιώς [6]. Τώρα που έσβησαν νιώθω τυχερή που τις είχα αλλά και που δεν επαναπαυόμουν ποτέ.
  Δουλειές έκανα πολλές [7], δεν θέλω να σας τρομάξω αλλά μόνο λίγες δεν έχω κάνει (ναι στις εξαιρέσεις είναι κι αυτή που σκέφτεστε). Η ζωγραφική από κοντά πάντα, αλλά ποτέ πρώτη... 
  Με ρώτησα κάποια φίλη και ίσως και ν'αναρωτήθηκαν κι άλλοι, πώς και είναι η πρώτη ατομική μου έκθεση (καλέ το ξεχάσατε; Την Παρασκευή έχουμε εγκαίνια!!!). Μα δεν είχα ποτέ τόσα έργα διαθέσιμα. ώστε να στηθεί μια έκθεση! 


  Τα τελευταία χρόνια όμως κατάφερα αυτό να το αλλάξω. Κατάφερα, επαγγελματικά, ν' ασχοληθώ αποκλειστικά και μόνο με τη ζωγραφική. Αυτό δεν το κατάφερα μόνη μου [8], ήταν μια προσφορά της ''ΣΥΖΥΓΟΣ ΑΕ'' [9]. Χωρίς τη βοήθειά του και τη στήριξή του, κουλουράκι στο πηλίκον... Α, να είμαι δίκαιη και να μη με περάσετε για τη βιονική γυναίκα!  
  Αν θέλετε να δείτε τι κατάφερα (και να δείτε κι εμένα, λίγο το'χεις;) , ελάτε στα ''μολύβια που αγαπώ...'' να γνωριστούμε μ'όσους δεν το 'χουμε ως τώρα καταφέρει και να ξανασμίξουμε με τους υπόλοιπους. Ελάτε την ημέρα των εγκαινίων, αν σας αρέσει ο κόσμος κι αν θέλετε να γνωρίσετε κι άλλους από τη γειτονιά ή ελάτε μια από τις υπόλοιπες ημέρες  που θα βρίσκομαι εκεί. Στην αφίσα γράφω όλες τις λεπτομέρειες:



  Σαν πολλά  σας τα 'πα απόψε... Αν και το στυλό το'χω εγκαταλείψει χρόνια ( βαριέμαι το γράψιμο απελπιστικά...από το πολύ που έχω γράψει ως μαθήτρια μου 'χει βγει άρνηση μάλλον [10]), μου αρέσει να διατυπώνω τις σκέψεις μου [11].Έτσι το blog , πέρα των καλλιτεχνικών, μου 'δωσε κι αυτή τη δυνατότητα... να λέω αυτά που σκέφτομαι. Όποιος κουράζεται να κοιτάζει μόνο τις εικόνες... χαχαχα... 

  Σας αφήνω να σκεφθείτε τι θα φορέσετε... και για να μη φύγετε χωρίς μεζεδάκι, ορίστε κι ένα φρέσκο έργο που διέρρευσε κι αυτό στο FB και σας το αφιερώνω... με πολλή πολλή ΑΓΑΠΗ... την ομορφότερη λέξη του κόσμου!

Γραφίτης σε χαρτί 


 Ως εδώ όμως... τα υπόλοιπα από κοντά. 

 Ακολουθούν τρία υστερόγραφα... μη τα αφήσετε παραπονεμένα... 

Υ.Γ.1 Μη ξεχάσετε την έκθεση των ρολογιών. Υπάρχει ακόμη χρόνος... 
Υ.Γ.2 Οι ''ζωγράφοι σε δράση για τα παιδιά'' έχουν κάτι να σας πουν... Ρίξτε μια ματιά κι όσοι μπορείτε ελάτε να στηρίξουμε το ίδρυμα ''Χατζηκώνστα'' με τις δημιουργίες μας.
Υ.Γ.3 Ο ''onirokosmos''και η Χαρουλίτα με 'βαλαν σε δυο παιχνίδια ερωτήσεων. Τα 11 πράγματα που έπρεπε να πω για τον εαυτό μου, θα τα δείτε αριθμημένα στο κείμενο. Μέσα στο κείμενο απαντώ και στις ερωτήσεις του δεύτερου παιχνιδιού... Οπότε δεν χρωστώ τίποτα...χαχα... 




Ραντεβού την Παρασκευή στο Πολιτιστικό Κέντρο Μοσχάτου!


Σχόλια

  1. ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ δεν έχεις να πεις τίποτ άλλο;;;γράφε -σβήνε εγω;;;;;

      Διαγραφή
    2. Μωρέ φέρε εσύ αυτά τα σκόρδα γιατί τα χρειαζόμαστε... βιαστικό δικαιολογημένα το Μισιρλάκι...

      Διαγραφή
  2. Εννοείταιιιιιι !!!!!! Καλά..περιττό να πώ ότι έτσι αριθμημένα που τα διάβαζα υποψιάστηκα το υστερόγραφο 3 χάχάχά !!!! Είσαι γρήγορη δασκάλα..χάχά !!! Λοιπόν..πρέπει να κανονίσω με Βίκυ και Δήμητρα για να έρθω μαζί τους...άγνωστα μέρη, μή χαθώ που μου λέει η Χαρά !!! Θα τα πού με την Παρασκευή !!
    Πέρνα κι απο το blog μου δασκάλα...κάνω νεραιδοπάρτυ φθινοπωρινό..χάχά !!
    Η μπαλαρίνα σου υπέροχη...θα την θαυμάσω και απο κοντά, μαζί με όλα τα άλλα υπέροχα έργα σου φυσικά !!! Τέλεια...φιλιά πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ τι υπάκουο κορίτσι είσαι εσύ!!! Μπράβο,η σίγουρη λύση νάρθεις με παρέα,χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Καλά δεν το συζητάμε παρέα θα πάμε μικρό.... κοίτα μην ξεχάζεις να πάρεις τηλέφωνο!!!!

      Διαγραφή
    3. Μπράβο Μιρσινάκι μου, έξυπνο παιδί! Γιατί κάτι άλλες μετρούσαν χιλιόμετρα...χαχα... Καθένας με τον καημό του. Άντε κάντε κάτι να μη ξεχαστεί το ξωτικούλι!

      Διαγραφή
  3. Θα καλπασει η σκεψη μας, εκει που η καρδια λαχταραει πραγματικα να βρεθει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να καλπάσει και η καρδιά και το σώμα και όλα Άφρα μου και να σε δω... Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Καλή επιτυχία Μαρία μου. Αν κρίνω από τα έργα που κατά καιρούς μας έχεις δείξει, την επιτυχία την έχεις σίγουρη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σ'ευχαριστώ πολύ. Επιτυχία για μένα είναι περισσότερο που θα'ρθουν τόσοι φίλοι να με δουν και να με τιμήσουν. Με αυτή την έννοια την έχω εξασφαλίσει!

      Διαγραφή
  5. Αντε να φτάσουμε και στην τελικη ευθεία γιατί έχουμε και δρομείς μεγάλων αποστάσεων κι ολίγων αντοχών,άντε γιατί καθε μέρα που ξημερώνει μου γίνεται άγχος.
    Κι επειδή εσύ ξεχρέωσες (κι έλεγα τι διάολο θέλει τους αριθμούς,μέτρα μέχρι τον τερματισμό μετράει;)μη νομίσεις οτι το ίδιο θα κάνω κι εγω,αααα όλα κι όλα είμαι αγύριστο κεφάλι,ό,τι γράφει δε ξεγράφει!
    Τώρα που ησύχασα και με τη Μυρσίνη,γιατί μία έννοια την είχα,πάω ετοιμάσω βαλίτσες...μία μέρα ακόμη...χαχαχχαχαχα Σιγά μην υπέκυπτα!
    Φιλιά πολλάάάάάάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε να δούμε... αρχίζω και βλέπω εφιάλτες...χαχα... Σε περιμένωωωωωωωωωωωωω

      Διαγραφή
  6. Με το καλό, Μαρία μου!!!! Θα είμαστε εκεί!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σου εύχομαι να κάνεις πάντα αυτό που αγαπάς.... να ζωγραφίζεις μοναδικά!!!! Φυσικά θα είμαστε εκεί!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως χωρίς εσάς δεν ξεκινάω...χαχα... Άντε πάρε και το ξεχασμένο κι ελάτε. Φιλάκιααααααααα

      Διαγραφή
  8. Μαράκι μου ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ εύχομαι και να τις εκατοστήσεις... (τις εκθέσεις σου!!)
    Πόσο πόσο σε καταλαβαίνω, πόση πνοή μας δίνει η δυνατότητα της έκφρασης!
    Τα είπαμε εξ' άλλου και από κοντά, θα τα ξαναπούμε τη Δευτέρα το πρωί με καφεδάκι!!!
    Λέω να αποφύγω τα εγκαίνια απλά και μόνο για να έχω τη ευκαιρία να απολαύσω άλλη μια κουβεντούλα.....
    φιλάκια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το περιμένω το καφεδάκι μας Μαριέλα... μου φάνηκε λίγος ο χρόνος του πρώτου...χαχα... Σ'ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  9. Μαρία μου εύχομαι η πρώτη προσωπική σου έκθεση να έχει πολύ πολύ μεγάλη επιτυχία. Σου εύχομαι να κάνεις και άλλες πολλές εκθέσεις με όμορφα έργα σου. Φιλάκια πολλά και να περάσετε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΓΑΠΑΣ...ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ *ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ*.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με το καλό, καλή επιτυχία και εύχομαι να συνεχίσεις να κάνεις αυτό που αγαπάς !!!
    Θα προσπαθήσω να σε δω κι από κοντά !!!
    Καλό βράδυ και καλή ξεκούραση !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μέ τό καλό!!!Καλή επιτυχία Μαρία!!!
    Τά έργα σου μοναδικά!!!Πάντα τά θαυμάζω!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα αγαπητή μου Μαρία.
    Στάθηκα σκεφτικός μπροστά στην αυτοκριτική σου,
    Στ΄αλήθεια μπράβο σου. Ανήκεις στους αγωνιστές της ζωής.
    Να σου ευχηθώ κάθε επιτυχία στην έκθεσή σου.
    Νοερά θα βρίσκομαι εκέι.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολύ σπουδαιότεροι αγωνιστές από μένα Ντένη μου, που δεν είχαν και την επιλογή.Εγώ απλά δεν ήθελα να βολευτώ στη σιγουριά, την είχα όμως πάντα εκεί να με περιμένει. Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  14. Καλή επιτυχία!!Οι αγωνιστές πάντα τα καταφέρνουν!!Νοερά θα είμαι κι εγώ εκεί ,για να χαρώ μαζί σας.Με το καλό να υποδεχτείς και την κοινή μας φίλη.
    Να περάσετε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εσείς οι μακρινοί θα μας λείψετε... αλλά θα μας σκέφτεστε έτσι; Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  15. Καλή επιτυχία στην έκθεση, είμαι σίγουρη ότι θα περάσετε τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτό θέλω! Να περάσουν όλοι καλά... κι εγώ φυσικά...χαχα.. Φιλιά πολλά. Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  16. Ζωγραφίζεις τόσο όμορφα!!! γράφεις τόσο όμορφα!!! Από την σύντομη γνωριμία μας ενα εχω να πώ και το εννοω, είσαι όμορφος ανθρωπος,απλός ,άμεσος, ευθύς σου αξίζουν τα καλλίτερα και στο εύχομαι ολόψυχα!!Πολλά φιλιά παω τώρα να δω τι θα φορέσω χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντύσου και στολίσου Νασούλι! Έχουμε πρεμιέρα...χαχαχα... Σε περιμένω!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  17. Kαι έλεγα τι της θέλει τις παρενθέσεις με την αρίθμηση.........
    Και προς στιγμήν τρόμαξα με τις δουλειές που έχεις κάνει, λέω
    τι θα ακούσω.......
    Καλή επιτυχία να έχει η έκθεσή σου Μαράκι, Θεού θέλοντος,
    (Ο καιρός δεν θα μας σταματήσει)
    θα είμαι εκεί να θαυμάσω τα έργα σου από κοντά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ για σένα έβαλα την επεξήγηση... ήξερα πως σκέφτεσαι...αχαχα... Σοφάκι άντε να γνωριστούμε και να πάρουμε θάρρος, να δεις τι θα γράφουμε μετά...χαχα...

      Διαγραφή
    2. Ποιος καιρός καλέ; Καλός είδα πως θα'ναι... ξέρεις κάτι περισσότερο;

      Διαγραφή
  18. Μα...τέλεια σε ΟΛΑ σου???!!!!!!!!!!!!!!!! Να γιατί σε θαυμάζω!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φιλιά Μαρία μου, καταπληκτικά θα πάνε όλα...θα το διαπιστώσεις κι εσύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, τι να λέμε. Έφτυσε η τελειότητα και βγήκα εγώ!χαχαχα... Μαριαννάκι μου πιστεύω να σε δω!!!

      Διαγραφή
  19. Καλη επιτυχια, που θα την εχεις,ειμαι σιγουρη!!!
    Μακαρι να καταφερω να ερθω..βλεπεις ο χρονος ειναι πιεσμενος!!!!
    Φιλια πολλα..

    Υ.Γ. Δε θελω να σε αγχωσω κι αλλο, αλλα αν βρεις χρόνο θα χαρω πολυ να λαβεις μερος στον μπλε διαγωνισμο μου μεχρι τις 10 Νοεμβριου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φυσικά και θα είμαστε όλοι εκεί..... ντυμένες σαν "λατέρνες" , καμαρωτές - καμαρωτές!!!!!!!χαχαχα!!!!
    Μαράκι μας, καλή επιτυχία και καλή αρχή στις εκθέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας θέλω μες στο λαμέ και το δωδεκάποντο!χαχα.... Προς το παρόν βάλε φόρμα εργασίας, πάρε τα κατσαβίδια σου και κατέβαινε μάστορα!

      Διαγραφή
  21. Πολύ καλή επιτυχία να έχεις , που είναι δεδομένη , με τόσο όμορφα έργα!!!Με τη θέρμη , τις αγκαλιές και τη θετική αύρα των φίλων , θα έχεις τα ωραιότερα εγκαίνια!!
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού θα'χω αυτούς τίποτε άλλο δεν θέλω Νικόλ μου! Σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  22. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!! έβαλα χρώματα . αλλα δεν φαίνονται στα γράμματα, όμως σου στελνω τα χρωματιστα μου συναισθήματα!!!!πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθαν τα χρώματά σου όλα! Μην ανησυχείς!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  23. Μακάρι να μπορούσα να έρθω, να σε γνωρίσω κι από κοντά και να θαυμάσω τα έργα σου live κι όχι μέσα από το fb... Δυστυχώς είμαι μακριά!
    Σου στέλνω τις ευχές μου για Καλή Επιτυχία και για μια ακόμη Καλύτερη Συνέχεια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι να σε κάνω εκεί που είσαι; Θα προσπαθήσω να πλησιάσω...χαχα... Φιλάκια και σ'ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  24. Καλή επιτυχίαααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαράκι μου, μέσα από την καρδιά μου, καλή επιτυχία! Αν και πιστεύω πως θα την έχεις! Εχω χαθεί τελευταία... Θα ήθελα πολύ να είμαι εκεί να σε γνωρίσω από κοντά και να θαυμάσω από κοντά τα λατρεμένα έργα σου. Ευχομαι να κάνεις κι αλλες πολλές εκθέσεις και παντα με επιτυχίες!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι! Θα'θελα κι εγώ να σε γνωρίσω! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  26. Θέλω να πιστεύω πως αναφέρεσαι στην δική μου απορία πως και είναι η πρώτη σου ατομική έκθεση!αν ναι,χαίρομαι που απάντησες μέσα από ανάρτηση!προσπαθώ να πείσω την αδερφή μου να έρθει από επαρχία για την έκθεση σου.αυτή τουλάχιστον έχει κάποια ιδέα από ζωγραφική,εγώ πάλι ακόμη και την ευθεία γραμμή την κάνω με γωνίες!μιλάμε για ταλέντο,όχι αστεία!όπως και να έχει πάντως,θα προσπαθήσω να έρθω!(ελπίζω οι ιώσεις απ'τον παιδικό να σεβαστούν την έκθεση και να με αφήσουν ήσυχη το σ/κ!).ως τότε φιλιά πολλά!Α!και καλή δεύτερη έκθεση!(η πρώτη είναι πλέον γεγονός!).Ρούλα κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σε σένα αναφερόμουν...χαχα.. Το μαρτύρησες! Να'ρθετε Ρούλα μου...θα χαρώ να σε γνωρίσω! Κι εγώ αυτό εύχομαι, να μην έχουμε κανέναν απρόοπτο μικροί - μεγάλοι! Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  27. Kαλή επιτυχία φίλη Μαρία !!!
    (εμείς φυσικά που είμαστεα μακριά και δεν μπορούμε να έλθουμε στην έκθεση, θα αναμένουμε όπως πάντα, να χαρούμε τα έργα σου μέσα από τις φωτογραφίες των αναρτήσεων σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Στέλιο μου. Φυσικά και θα σας παρουσιάσω τα έργα και την έκθεση. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  28. Καλή σου επιτυχία μέσα από την καρδιά μου! (έρχομαι από τη γιαγιά Αντιγόνη!)
    Η κάθε μορφή Τέχνης θα μας σώσει, το πιστεύω ακράδαντα!
    Καλό σου βράδυ! :))

    *Μα πόσους φίλους συνάντησα εδώ μέσα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Σε έβαλα στο blogroll μου για να σε θαυμάζω! :))

      Διαγραφή
    2. Καλώς ήρθες! Πέρασα και είδα τη σύνθεση... Πολύ καλή! Στην επόμενη θέλω υπουργείο...χαχα... Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
    3. Εννοείται!! Χαχα!
      Καλή επιτυχία και μακάρι να καταφέρω να έρθω να σε δω! :))
      Καλημέρα, σε φιλώ!

      Διαγραφή
    4. Του πολιτισμού θέλω...χαχαχα. Εύχομαι να τα καταφέρεις!

      Διαγραφή
  29. πωπωπω καταιγιστική είσαι Δασκάλα οσο για το μεζεδακι -πινακα είναι συγκλονιστικα όμορφος με το καλο η έκθεση κοριτσι μου και να βρεθουμε ολοι μαζί να σε απολαυσουμε φιλια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Με το καλό , Μαράκι!! Εύχομαι να πάει πολύ πολύ καλά η έκθεση!! Φιλι και αγκαλιά δεν στέλνω γιατι θα τα δώσω από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Tα ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! η έκθεση αυτή να σου χαρίσει πέρα από πολλές επιτυχίες , ευτυχία χαρά και μεγάλη ικανοποίηση γιατί το αξίζεις πραγματικά!!! Τα λόγια της ανάρτησης αλλά και το κερασμά σου με άγγιξαν ιδιαίτερα Φεύγω με υγρά μάτια!!!Τυχεροί όσοι θα μπορέσουν να έρθουν στην έκθεση!!! Φιλιά αγάπης και επιτυχίας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαράκι μας σου εύχομαι η έκθέσή σου να γνωρίσει πολύ πολύ μεγάλη επιτυχία κι'εσύ να την απολαύσεις (γι΄αυτό κράτα δυνάμεις)!!!!
    μακάρι να' μουνα κοντα να μπορέσω να την επισκεφθώ και να σε γνωρίσω!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αρετή!!! Μακάρι να δοθεί ευκαιρία και να γνωριστούμε κι από κοντά στο μέλλον. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  33. Βιλλιωτάκι όσα κι αν ευχηθώ λίγα θα είναι....
    Κρατώ μέσα μου την χαρά που νοιώθω κάθε φορά που κάποιος
    βλέπω να πραγματοποιεί τα όνειρά του.... κι είναι τόσο βαθειά
    αυτή η χαρά μου που πετάει η ψυχή μου και στέλνει κάθε
    θετική ενέργεια που έχει για να συνεχίσεις έτσι.... με την βαθειά
    ικανοποίηση που σίγουρα έχεις για την ολοκλήρωση του έργου σου....
    Τώρα ξέρεις... μετά το πέρας της έκθεσης ξεκινάς καινούργια
    και πιο απαιτητική πορεία .... θα είμαστε θαυμαστές στο πλάι σου :-)

    Σε φιλώ πολύ Βιλλιωτάκι μου
    κάθε επιτυχία και ευτυχία κοντά σου .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι σ'ευχαριστώ πολύ!!! Μου βάζεις τον επόμενο στόχο μ'αυτά που λες...χαχα. Φιλιά πολλά καλό μου!

      Διαγραφή
  34. Αδημονώ να θαυμάσω τα έργα σου!

    Καλή επιτυχία, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλά που γνωριστήκαμε. Δεν μπορέσαμε να πούμε πολλά αλλά έγινε η άρχή! Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  35. ευχομαι απο καρδιας ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και χαιρομαι που πραγματοποιησες το ονειρο σου,εγω δεν θα μπορεσω...Θαυμαζω τα εργα σου και σου ευχομαι παντα επιτυχιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ. Θα'χουμε άλλες ευκαιρίες να γνωριστούμε. Να'σαι καλά.

      Διαγραφή
  36. Ειμαι σιγουρη απλυτως και δεν σηκώνω αντηρήσεις για την μεγαλη επιτυχία που θα έχει η εκθεσή Μαρακι μου.. ποσο θα ήθελα να ήμουν εκεί!!!!!! και ποσο περήφανη ειμαι που .. με εχεις κανει φίλη σου..!!!!! και ποσο χαρούμενη ειμαι που εχεις κανει το ονειρο σου πραγματικότητα..και ποσα αλλα να σου πώ.. που δεν μου βγαινουν τώρα...απο την συγκίνηση μου... ..........καλα πολυ εξυπνο αυτό με τις απαντήσειςχι.χιχ. διαβαζα και εγω αριθμημενα .. και λέω τι κανει με τα νουμερα;;;η Βιλλιώτη;; τι θελει να πεί η ποιήτρια;;; χι.χι....) σε σφιγγω στην αγκαλιά μου και σου χαριζω μια μαντιναδα μου
    Τση σκεψης τ ακροδαχτυλα
    έπεψα να σ αγγίξουν
    μ ενα τους χάδι ανάλαφρο
    πως σ αγαπώ να δείξουν!!! ...................ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΑΡΑΚΙ.. ΜΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κορίτσι μου σου εύχομαι κάθε επιτυχία που σίγουρα θα την έχεις. Μακάρι να μπορέσω να ερθω. Θα το παλέψω. Φιλια και να το χαρείς!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πάλεψες, μη σου πω και παραπάνω απ'όσο θα'πρεπε...χαχα... Τι να πω... ευχαριστώ τόσο πολύ που ήρθες! Δεν μπόρεσα να σου αφιερώσω όσο χρόνο θα'θελα, λόγω του κόσμου, είμαι σίγουρη όμως πως οι ''φιλενάδες'' με αντικατέστησαν ως έπρεπε! Χίλιες ευχές σου στέλνω για την πολυπόθητη στιγμή!!!

      Διαγραφή
  38. Φοβερό το σκίτσο σαν φωτοτυπία !!!!!!!!!!!!!
    Καλή επιτυχία σου εύχομαι όλα να σου πάν καλά !!
    Η σκέψη μου θα είναι κοντά σου μια και είναι αδύνατο λόγο απόστασις να παραβρεθώ και πάλη καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!! φιλάκια.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Όλες οι Χρυσομέλισσες σου εύχονται καλή επιτυχία, αν και είναι δεδομένη!
    Όπως ξέρεις κι εμείς είμαστε στην τελική ευθεία συν όλα τα άλλα που τρέχουν,προσωπική δουλειά κλπ
    και δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε να είμαστε εκεί.
    Ευελπιστούμε για την επόμενη φορά!
    Και πάλι καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μια μελισσούλα σας ξέφυγε...χαχα... και ήρθε. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Καλή δύναμη και σε σας τώρα!

      Διαγραφή
  40. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΟΤΑΝ ΕΡΘΩ!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι μείνει θα το κάνω ρολόι...χαχαχα... Ρένα μου σ'ευχαριστώ πολύ! Ευτυχώς δεν μένουμε από γεγονότα...θα τα πούμε σύντομα!!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  41. Μαράκι,
    ήθελα να σου πω ότι είμαι εντυπωσιασμένη που είδα από κοντά τα έργα σου !
    Διαπίστωσα ότι, εκτός από μεγάλη καλλιτέχνις, είσαι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος.
    Πέρασα πάρα πολύ όμορφα και χάρηκα που γνώρισα φίλους και γενικά ένοιωσα πολύ ζεστά και όμορφα…
    Απόλαυσα την κάθε στιγμή εκεί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που σου'χαν πει και τα χειρότερα...οπότε σου φάνηκα καλύτερη μετά...χχχχχαααααααα. Σοφάκι δεν ξέρω γιατί, αλλά μου αρέσει να σε πειράζω... κάτι μου βγάζεις...χαχα. Ευχαριστώ πολύ πολύ που ήρθες και γνωριστήκαμε επιτέλους από κοντά! Εύχομαι και σε επόμενη συνάντηση με περισσότερο διαθέσιμο χρόνο. Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  42. Καλή σου επιτυχία, καλή μου! Πολύ θα ήθελα να σε συναντούσα και να σε γνώριζα από κοντά. Στην επόμενη έκθεσή σου ελπίζω να έχω γυρίσει στο σπιτάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ευγενία. Στο εύχομαι κι εγώ! Φιλιά πολλά και σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  43. Πέρασα να ευχηθώ καλή επιτυχία!!!
    Μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι τα καλύτερα!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλη επιτυχια γλυκια μου!!...
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΒΙΑΣΤΙΚΑ:
    http://pistos-petra.blogspot.gr/2013/11/blog-post_6.html
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα το πρωί, αλλά κατάφερα να το διαβάσω το απόγευμα. Έπρεπε να μαζέψω σήμερα και ήταν όλα κόντρα. Τλπ τα κατάφερα! Σ'ευχαριστώ κι από δω και ομολογώ πως με συγκίνησες με τα όμορφα και γλυκά σου λόγια...

      Διαγραφή
  46. Καθυστέρησα να έρθω...τώρα θα σου ευχηθώ καλά αποτελέσματα να έχει η έκθεση!!
    Τυχεροί όσοι βρέθηκαν στην έκθεση και θαύμασαν από κοντά τα έργα σου!
    Περιμένω ανάρτησή σου με φωτογραφίες....εντυπώσεις...να πάρουμε κι`εμείς κάποια γεύση...
    Πολύ χάρηκα που θ`ανέβεις Θεσσαλονίκη...μάλλον κάτι ετοιμάζεις...
    Μαρία θαυμάζω το ταλέντο σου!... και σου εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσουλίτσα μου θα σας πω τι ετοιμάζω τις επόμενες ημέρες. Σ'ευχαριστώ πολύ καρδιά μου!!!

      Διαγραφή
  47. Ενα πολυ μικρό ευχαριστω και ενα κέρασμα για σένα στο σπιτικό μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ