Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάμε παράδεισο... κι αν όχι, πάμε Μ.Βρετανία...όλε!!!

  Μια έκθεση τελείωσε, με πολύ καλά αποτελέσματα κατά κοινή ομολογία, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις και δίνοντάς μας δύναμη κι ελπίδα ανέλπιστη, σε μια περίοδο που η μιζέρια και η γκρίνια πρωτοστατούν. 
 Τέλειωσε και η δράση με τους κουμπαράδες στην Πάτρα, επίσης με αποτελέσματα εξαιρετικά και αποδεικνύοντας γι'άλλη μια φορά την ασύλληπτη δύναμη του διαδικτύου   
 Διαβάζοντας μια σχετική ανάρτηση πριν λίγες ημέρες, μπήκα κι εγώ στον προβληματισμό του ''γιατί προσφέρουμε'', τι είναι αυτό που μας οδηγεί στη ''φιλανθρωπία''... και πραγματικά πιστεύω πως οι λόγοι δεν είναι ίδιοι για όλους. 
 Ακόμα και για τον ίδιο μας τον εαυτό ίσως να μη γνωρίζουμε τι είναι αυτό που  ενεργοποιεί τους μηχανισμούς και τον οδηγεί σε τέτοιες ''ενάρετες'' πράξεις. ΄Ωχου θα μου πείτε, άσε να χαρούμε την επιτυχία βρε παιδί μου... παντού πρέπει να κάνουμε αναλύσεις; Δεν θα διαφωνήσω, απλά ήθελα να πω πως η ''καλή πράξη'' από μόνη της, δεν σε οδηγεί απαραίτητα στον ''Παράδεισο'' (και δεν εννοώ αυτόν με τα μήλα και τα φίδια!) ...  υπάρχουν και τα κίνητρα... και δεν θα συνεχίσω παραπέρα... ο καθένας ας αναλογιστεί μοναχός του... 
 Αυτό που έχει σημασία είναι πως μέσω αυτών των δράσεων, εκτός των ορατών ωφελειών, όπως πχ η συγκέντρωση χρημάτων για ιδρύματα που τα έχουν πραγματικά ανάγκη, το πιο σπουδαίο ίσως είναι η ευκαιρία που δίνεται στον καθένα από εμάς, να νιώσει τη χαρά της προσφοράς και του εθελοντισμού.
 Και μιας και είπα για μήλα παραπάνω... χαχα... θα σας δείξω ένα πινακάκι από τη σειρά ''μικρά, αλλά αγαπημένα''


χρωματιστά μολύβια σε χαρτί και ξύλο

 Ποτέ δεν θα μπορέσω να πω πως τα ΄χω δοκιμάσει όλα με τα χρωματιστά μολύβια. Kάθε είδος μολυβιού σε συνδυασμό με άλλο χαρτί ή επιφάνεια, δίνουν κι ένα διαφορετικό αποτέλεσμα. Στο συγκεκριμένο δούλεψα με μολύβια ακουαρέλας Mondeluz (χρησιμοποιώντας τα όμως απλά, όχι με νερό), σε χαρτί για παστέλ και κάρβουνο της winsor & newton. Το χαρτί αυτό είναι λίγο άγριο και τα μολύβια της ακουαρέλας είναι περισσότερο βουτυρώδη από τα κανονικά, έτσι ώστε να καλύπτουν τους πόρους.
  Αυτό το έργο, μαζί με κάποια που θα σας παρουσιάσω σύντομα, θα είναι υποψήφιο για την 12η διεθνή έκθεση του συνδέσμου των ζωγράφων με χρωματιστά μολύβια της Αγγλίας (UKCPS). Εάν κάποιο ή κάποια από αυτά γίνουν δεκτά, θα είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που θα λαμβάνω μέρος... πρώτα όμως πρέπει να περάσουμε το στάδιο της επιλογής, ας μη βιαζόμαστε. 
 Αυτό το καλοκαίρι θα δοκιμάσω την τύχη μου και σε μια δεύτερη έκθεση, αυτή της Derwent, στην οποία θα γίνουν δεκτά μόλις 80 έργα απ' όλον τον κόσμο! Όπως καταλαβαίνετε το τρέξιμο είναι αρκετό... πρέπει να αποφασίσω για ποια έργα θα κάνω αιτήσεις, να ολοκληρώσω κάποια που δεν έχω προλάβει, να ετοιμάσω κορνίζες σ' όσα χρειάζονται (γιατί τα θέλουν κομπλέ, τα διαλέξουν, δεν τα διαλέξουν... ουφ... Άγγλοι... αν ήταν για μας εδώ...τελευταία μέρα θα τρέχαμε...χαχα). 
 Προηγείται ο σύνδεσμος όμως με έναν μήνα διαφορά, οπότε θα πάρω μια ανάσα ενδιάμεσα. Και οι δύο εκθέσεις θα γίνουν το φθινόπωρο και όσα έργα έχουν επιλεγεί θα πρέπει να αποσταλούν σε συγκεκριμένα χρονικά όρια. 
  Προς το παρόν θα τα παρατήσω όλα και θα πάω ταξιδάκι...χαχα... ξέρετε που, να μη τα ξαναλέμε... Κάτι ετοιμάζουν εκεί πάνω στον βορρά αλλά δεν μου λένε!!! Εγώ θα πάω να κάνω το σεμινάριό μου σαν συνετή δασκάλα κι ο Θεός βοηθός! Μετά θα τα μαρτυρήσω όλα όμως!!! Φιλιά πολλά!!!





Σχόλια

  1. Καλέ! Τα ίδια μολύβια πήρα κι εγώ, αλλά τα δικά μου δε ζωγραφίζουν έτσι, εχει γούστο να μου στείλανε τίποτα ελαττωματικά, θα τους τα επιστρέψω! Εκτός κι αν φταίει το χαρτί, δε μπορώ να σκεφτώ τίποτα άλλο...
    Χα,χα!
    Μαρία μου εύχομαι από καρδιάς να πάρεις μέρος στις εκθέσεις, τα έργα σου το αξίζουν!!
    Φιλιά πολλά-πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα... μήπως ήταν ληγμένα; Θα την βρούμε την αιτία Νικούλα, μην ανησυχείς! Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  2. Πώς τα καταφέρνεις να ανοίγεις τόσο μεγάλα θέματα με τόσο ευσύνοπτο τρόπο ! Τί να πω τώρα κι εγώ, που παραδοσιακά πολύ με απασχολεί έως βασανίζει (μεταξύ άλλων και) το θέμα των κινήτρων σε κινητοποιήσεις που μόνο ανιδιοτελείς μπορούν να χαρακτηριστούν, τουλάχιστον σε πρώτη ανάγνωση. Δεδομένου όμως ότι εγώ είμαι - ως γνωστόν - υπεραναλυτικό φρικιό (εξ ου και τα τεράστια σχόλια,καλή ώρα χαχα), δεν θα επεκταθώ περαιτέρω, γιατί απλά ... θα ξημερωθούμε !
    Οπότε, εύχομαι Καλή Επιτυχία στις συμμετοχές σας Κα Βιλλιώτη μας και να μας κάνετε περήφανες για πολλοστή φορά !
    Όσο για τις Θεσσαλονικιές, πρέπει να ξέρουν ότι είναι ποοοοολύ τυχερές που είσαι δασκάλα τους ! Σιγά μη δεν το ξέρουν δλδ ... Γιατί κάτι μου λέει ότι ταυτόχρονα θα είσαι και η Μούσα τους !
    Ελπίζω να ... τις δώσεις στεγνά ό,τι κι αν σου ετοιμάζουν, ώστε να μη μένουμε κι εμείς οι επαρχιώτες στην απόξω !!! Φιλάκιαααααα Ολεεεεε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινή αν ξέρεις κι εσύ και δεν μιλάς... θα δεις την Βιλλιώτη ανάποδα...ητώιλλιΒ δηλαδή...χχχχχααααα! Κι εγώ είχα πολλά να πω πάνω στο θέμα αλλά καλύτερα να τα πούμε ο καθένας με τον εαυτό μας πάνω σ'αυτό το ζήτημα. Σ'ευχαριστώ για την ένθερμη υποστήριξη!!! Σκίσαμε λέμε στην Πάτρα!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Προς το παρόν σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά να πας Μ.Βρετανία .Οσο για τον παράδεισο, επειδή χρειάζεται μεγάλη ανάλυση και δεν είναι για το παρόν, άστο να το σκεφτείς μετά από καμιά 60αριά χρόνια!!!!!
    Μαράκι μου διάβασα τα νέα σου και σου εύχομαι όλα να πάνε καλά και να περάσεις ακόμα καλύτερα στην νύμφη του Θερμαϊκού!!!!Είμαι σίγουρη ότι τα κορίτσια του βορρά θα κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα απ' όλους μας!
    Πόσο θάθελα να έρθω και εγώ.......
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι... τα κορίτσια αυτά είναι αστέρια σε κάτι τέτοια και σε άλλα πολλά! Έλα βρε μια βόλτα... πάρε και τα μωρά...χαχα. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!

      Διαγραφή
  4. εσεις στην..απόξω,σε 8 ώρες είστε...μέσα!!!χαχαχα!!!και θα δεις εκ των έσω, αυτα που θα μαρτυρήσει καποια (ονόματα δε λεμε) μετα...
    Προλαβαίνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ και σε λιγότερες μπορούν να΄ναι! Αχ και να γινόταν...

      Διαγραφή
  5. αγαπημενη Μαρία, καλη επιτυχία σε ό,τι καταπιάνεσαι!Εγω θα έλεγα εκει που λες χωρίς νερό, οτι οι σταγόνες ειναι...νερό!!!πολυ αληθινο και αυτό το έργο σου!
    Με το καλό να ερθεις στο Βορρα!και να παρεις ευχές και θετική ενέργεια για τον πραγματικό Βορρά!εκει που αναφέρει η κ.Χρυσάνθη!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μπάρμπυ μου! Ωχ πολύ ψηλά με πήγες βρε παιδί μου...χαχα...Περιμένω να τα πούμε!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα και από εμένα . Ομολογώ ότι η έκθεση των φίλων της ΄΄Τεχνόσφαιρας΄΄με συνάρπασε , μου δημιούργησε συναισθήματα χαρμολύπης, ενθουσιασμού , ο κόσμος αρκετός και ιδιαίτερα εκστασιασμένος!
    Στην αναφορά σου για τον ΄΄εθελοντισμό'', ΄΄φιλανθρωπία΄΄, ΄΄αλληλεγγύη΄΄η δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω , νομίζω ότι αφορά στην προσωπική ανάγκη ενός εκάστου εξ ημών.
    Κάποτε βρέθηκα σε πολύ δύσκολη θέση και ναι υπήρξαν απλοί άνθρωποι που με στήριξαν δυνατά. Είναι λοιπόν βιωματική η δική μου ανάγκη προσφοράς και στήριξης ψυχολογικής και μή!
    Τέλος να ευχηθώ καλή προετοιμασία στις νέες προκλήσεις!
    Καλά να περάσεις στην Θεσσαλονίκη
    Φιλιά και καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική σίγουρα Νικόλ μου, όπως και ο καθένας από μας έχει τις δικές του ανάγκες, ανησυχίες, τα δικά του βιώματα. Το αισιόδοξο είναι πως εκεί που υπάρχει ανάγκη κι όταν χρειαστεί, βρίσκονται, ακόμα ευτυχώς, πολλές αγκαλιές για να ζεστάνουν και να προσφέρουν. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι.

      Διαγραφή
  7. Αυτό ακριβώς το μήλο του Παραδείσου δάγκωσε η Ευα...δεν το βλέπεις πόσο ζουμερο και δροσατο είναι;;; και ναι τι νομίζεις πως θα αφήσει ασυγκίνητους τους κριτές ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ;;..... η ποσφορα... ειναι αγκαλιά... ειναι περίσευμα ψυχής και για τον καθενα.. ειναι διαφορετική.. αλλα εχουν όλα τον ίδιο στόχο... και για ενα σκοπό καθε φορα...νιωθεις τόσο ομορφα ..!!!
    Αχ!!!! και σαν πολύ δεν μας πας κατα βορρα μεριά;;; πότε θα ερθεις κατα νοτιά ΄.ε;;; καλά ειναι πολύ σαδίσριες που δεν σου λενε τι σου ετοιμαζουν εκει πανω τα κορίτσια.... τα θελουμε όλα χαρτι και καλαμαρι...έ...Μαρακι;;; φιλακια πολλα και καλή επιτυχία ( αυτην την εχουμε στο τσεπακι μας..χιχ.χι)σε ότι κανεις ...φιλενάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ...σε φοβήθηκε το μάτι μου εσένα μετά τα τελευταία...χαχαχα... πονηρορουλίτσα!!! Μείνε ήσυχη, θα στα πω όλα αναλυτικά... μωρέ κάθε μέρα θα σε παίρνω και θα στα λέω...χαχαχα...

      Διαγραφή
  8. Καλή επιτυχία στα σχέδια και τα όνειρά σου!
    Καλό ταξίδι κι όμορφες εκπλήξεις στον προορισμό σου!
    κι όσο για τις σκέψεις σου,ηθελημένα ή άθελα,θαρρώ πως "φεύγοντας" άνοιξες ταυτόχρονα δυο πύλες...του Παραδείσου της προσφοράς και της χαράς,μα και της Κόλασης της αβύσσου ψυχής...
    Φιλιά και καλημέρες!
    Υ.Γ.Κάθε σου δημιουργία,απίστευτο συναίσθημα και ταλέντο!Να' σαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντού υπάρχει το θετικό και το αρνητικό Κυριακή μου... είναι πως θα το προσεγγίσει κανείς. Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Μαράκι, απ' την καρδιά μου ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε όλες σου τις προσπάθειες!!!!
    Για χιλιοστή και κάτι (!) φορά, χάζεψα τα μήλα σου και τις φοβερές σταγόνες νερού!!!!! Και όλα αυτά με μολύβι..... για μένα απλώς απίστευτο!!!!!!
    Σε φιλώ κυρία μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φιλιά μου!!! Κι εγώ σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί...μπας και σε συγκινήσω και κατέβεις για κανένα μάθημα-τσιμπούσι...χαχα...

      Διαγραφή
  10. Καλή επιτυχία, είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!! Μπράβο για το ταλέντο και την ευαισθησία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι να πω για την προσφορά.... για μένα είναι ευνόητο ότι ότι κάνεις πρέπει να το κάνεις με την ψυχή σου για να μπορείς να αισθάνεσαι καλά, πολύ ή λίγο δεν έχει σημασία!!!! όμως αυτό το θέμα είναι ανεξάντλητο και φυσικά θέλει στρογγυλό τραπέζι!!! Ας μείνουμε λοιπόν στα υπέροχα μήλα σου.... που είμαι σίγουρη πως θα καταφέρουν να σου δώσουν εισιτήριο για τις εκθέσεις!!!!!!!! Καλή δύναμη σε ότι και αν κάνεις και καλή επιτυχία.... μέχρι τότε όμως έλα στην Θεσσαλονίκη να ξεδώσεις λιγάκι.... όσο για τα κορίτσια του βορρά δεν ξέρουν τίποτα!!! εμείς εδώ του νότου έχουμε κάνει την ζημιά!!!! Ραντεβού στην Θεσσαλονίκη με πολλές εκπλήξεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι ζημιά!!! Από τις καλύτερες...χαχα... Άξιζε η αναμονή, δεν το συζητώ.

      Διαγραφή
  12. Δηλαδή, δεν κατάλαβα αυτό που βλέπω δεν είναι αληθινό ???
    Υποκλίνομαι απλά. Και λέμε και εμείς ότι δημιουργούμε.
    Καλή επιτυχία στις εκθέσεις, καλά να πάει το σεμινάριο εύχομαι.
    Αν ο παράδεισος έχει τέτοια μήλα, τότε ότι μπορούμε θα κάνουμε για
    να πάμε ντουγρού εκεί !!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε... ο παράδεισος έχει τέτοια μήλα, αλλά απαγορεύεται να τα φάμε...οπότε τσάμπα ο κόπος...χαχα...Ας μείνουμε στην κόλαση! Φιλιά πολλά Σοφάκι!!!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο,Μαρία,καλή επιτυχία και σ΄αυτή τη συμμετοχή σου!

    Είναι ολόφρεσκο και ζουμερό το μηλαράκι σου-τέλειο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Preciosa y fresca esa manzana. Te deseo muy buena suerte con tus planes.
    Bss.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΝ ΥΠΟΨΙΑΣΤΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΛΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΗΘΙΝΟ, ΘΑ ΠΕΘΑΑΑΑΝΩ , ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΝ ΣΥΜΠΕΘΕΡΑ!!!
    ΤΕΛΕΙΟ ΒΙΛΛΙΩΤΑΚΙ ΜΟΥ, ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΕΜΑΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΜΑΘΕΙΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ;
    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ!!!!
    ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ, ΑΥΤΗ Η "ΣΟΥΠΙΑ" Η ΒΙΚΥ ΤΑ ΣΚΑΡΩΝΕΙ ΟΛΑ!!!!
    Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΕΙ ΟΜΩΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ, ΑΣΕ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ!!!
    ΑΥΤΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ!!!!
    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΥΛΑ ΤΟΥ!!!!
    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΟΜΩΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ''σουπιά'' έκανε καλή δουλειά ε Ρένα; Πρέπει να της το αναγνωρίσουμε...χαχα. Μόλις μαζευτείτε κυρία μου από τα ταξίδια και τις διακοπές, θα'ρθουν και τα χρωματιστά μολυβάκια... χαχα. Ευχαριστώ για όλα και πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  16. Αυτές οι σταγόνες πάνω στα μήλα νομίζω πως είναι τόσο μα τόσο αληθινές και τα μήλα λαχταριστά έτοιμα για δάγκωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πραγματικά, τα μήλα σου είναι τόσο ρεαλιστικά, που τα ζηλεύεις και θέλεις να απλώσεις το χέρι να τα πιάσεις! Ό,τι και να πω είναι λίγο...
    Καλή επιτυχία να έχεις με τις εκθέσεις, αν και δεν αμφιβάλλω καθόλου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. βρε βρε μπραβο κουκλα μου να δεις που θα σε παρουν τελεια τα μηλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν είναι σίγουρο σ'αυτές τις εκθέσεις...αλλά όπως και να'ναι η προσπάθεια αξίζει.Σ'ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  19. Μαρία μου καλή επιτυχία για τις εκθέσεις.Για τα μηλαράκια που είναι λες και βλέπεις φωτογραφίες τι να πω......νομίζω τα λόγια είναι περιτά!!!!!Κανένα σεμινάριο Αθήνα θα οργανώσεις να έρθουμε κι εμείς;φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω... έχω μεγάλη ζήτηση στην επαρχία αυτόν τον καιρό...χαχαχα... Πλάκα κάνω... θα κάνω Ειρήνη μου σίγουρα κάτι και στην Αθήνα...αλίμονο, το σπίτι μας θα αφήσουμε απ'έξω! Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  20. Τα μήλα είναι πιο αληθινά από τα αληθινά!
    Καλή επιτυχία στις εκθέσεις!
    Εμένα δε με προβληματίζουν οι κινήσεις των απλών ανθρώπων..και διαφορετικούς λόγους να έχει ο καθένας, το αποτέλεσμα είναι που μετράει..
    Μόνο οι υποκριτικές κινήσεις των πάμπλουτων με προβληματίζουν, και η επαγγελματική τους σχέση με τη φιλανθρωπία γιατί τους βολεύει να υπάρχουν αδύναμοι και ανίσχυροι, αλλά απέχει πολύ από το θέμα που ξεκίνησες...καμιά σχέση δηλαδή δεν έχει!..χαχα!
    Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα έχουν σχέση Μαράκι... και οι μικροί κι αδύναμοι, όταν δρουν με ταπεινά κίνητρα, την κάνουν τη ζημιά τους...Φιλιά πολλά και σ'ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  21. Mαρία μου όπως το λες ο ''Παράδεισος'' κρύβει παγίδες που τις ξέρουν πολύ καλά εκείνοι που ασχολούνται!
    Τόσο χρήμα που έχει φύγει ανά την υφήλιο για φιλανθρωπικές οργανώσεις δεν θα έπρεπε να υπάρχει ούτε ένας πεινασμένος στην γη, ούτε μια παραγκούπολη, ούτε παιδική εκμετάλλευση....
    Άρα κάτι δεν πάει καλά με όλο αυτό!! Τι ακριβώς ;
    Μακάρι να είχα απάντηση γιατί μόνο εικασίες μπορώ να κάνω!

    Πέρα από αυτά όμως σου εύχομαι κάθε επιτυχία ... από την επιλογή μέχρι την τελική έκθεση που είμαι σίγουρη πως θα πάρεις μέρος :-)
    Πολλά πολλά φιλιά Μαρία μου
    να είσαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μεγάλη συζήτηση... δυστυχώς οι άνθρωποι πάντα βρίσκουν τρόπο να εκμεταλλευτούν και την πιο καλή πρόθεση. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι γλυκό για τις ευχές!!!Φιλάκια πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  22. καλή επιτυχία σου εύχομαι στα εξωτερικά και πραγματικά πιστεύω κ γω πως την αξίζεις!
    επίσης καλά να περάσεις στο ταξιδάκι και με το καλό να μας ξανάρθεις!
    υπέροχα τα μηλαράκια κ κυρίως η δροσιά σε πρώτο πλάνο και τα πρασινολαδί στη λεπτομέρεια γύρω απ το κοτσάνι!
    στα υπόλοιπα δε θα αναφερθώ.. έχω ξεκινήσει να μη συνορίζομαι του νου μου.. για να δούμε..
    φιλιά μαρία κ καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάθε επιτυχία (που τη θεωρώ δεδομένη) να'χεις , Μαράκι!
    Η κάθε σου προσπάθεια να στεφθεί από επιτυχία!
    Οι σταγόνες στα μήλα σαν αληθινές και τα μήλα για .. δάγκωμα είναι!
    Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα στη Θεσσαλονίκη ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεσσαλονίκη κι άσχημα δεν γίνεται... τα ξέρεις Πέπη μου...χαχα...Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι...

      Διαγραφή
  24. Σαν να έχουμε να τα πούμε καιρό!!! εσύ δημιουργική και παραγωγική.όπως πάντα ,εγώ πάλι αλώνομαι εδώ κι εκεί χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα τα χέρια μου επιθυμούν αρρωστημένα να κρατήσουν πινέλο αλλά το σώμα μου τα παρασύρει σε τσαπίσματα κουρέματα βερνικώματα κπλ. δουλειές πεζές μα απόλυτα απαραίτητες...αυριο θα'σαι πάλι στη Θεσ/νίκη για άλλα θαύματα και είμαι σίγουρη πως θα περάσεις υπέροχα!!!Εύχομαι όλα να πάνε κατ΄ευχήν να μην συναντάς δυσκολίες και η όλη προετοιμασία για τους διαγωνισμούς να κυλήσει σαν δροσερό νεράκι.Από την καρδιά μου ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΤΎΧΗ!! φιλάκια πολλά με αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από δυσκολίες άλλο τίποτα Έφη μου... αλλά και ποιος δεν συναντά...το θέμα είναι να τις ξεπερνάμε. Πέρασα παραπάνω από υπέροχα!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για όσα όμορφα μου λες.

      Διαγραφή
  25. Kαλή επιτυχία Μαρία μου στα όμορφα και χρωματιστά σου όνειρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα!!! Στην έκθεση της Πάτρας μου μίλησε η Βίκυ για σένα και τα μαθήματα ζωγραφικής που κάνετε. Βλέπω τώρα για σεμινάρια και στον Βορρά! Προς Πάτρα μεριά γίνεται κάτι;
    Τι να πω για τα μήλα; Σκέφτομαι μόνο μια φωτογράφιση που έκανα πρόσφατα με μήλα και τόσο αληθινά δεν βγήκαν! Σίγουρα χρειάζομαι και μαθήματα φωτογραφίας εκτός ζωγραφικής.
    Σου ευχομαι καλή επιτυχία στις εκθέσεις !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αίτημά σου είναι σε αξιολόγηση κορίτσι... Από δω και πέρα θα μιλάς με την δικηγόρο μου...χαχαχα... Μαζευτείτε εσείς κι εγώ θα το βρω τον δρόμο!!! Η Βίκυ νομίζω με αναπλήρωσε επάξια στη διδασκαλία ε;χαχαχα...Φιλιά πολλά και σ'ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  27. Γι αυτά τα μήλα αμαρτάνω κι εγω ...η αναμάρτητη!!!Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω γιατί είμαι κουρασμένη,γενικά είμαι αλλά δνε μπόρεσα ν αντισταθώ σε τέτοια προκλητική ΟΜΟΡΦΙΑ!!!!
    Φιλάκια πολλά και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Σ Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!!! Μεγάλη μας τιμή και χαρά μας! Ε μα, να μη λέμε μόνο για την Εύα... δεν ήταν κι εύκολο να συγκρατηθεί...χαχαχα...

      Διαγραφή
  28. Μαράκι μου, μέρες είχα να μπω στα μπλογκ, ευτυχώς πρόλαβα!~!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΟΟΟΟΛΑ!!!!!!!!
    Τα μηλαράκια σου είναι υπέροχα, ζουμερά, λαχταριστά......
    φιλιά πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι κι εκτός εποχής... που να τα δεις Οκτώβρη...χαχα...Ευχαριστώ πολύ Μαριέλα μου.

      Διαγραφή
  29. Ο εθελοντισμός σαν θέμα είναι μεγάλο, για μένα όπως για σένα, έχει αξία η θέληση για προσφορά να είναι από ψυχής και όχι για ιδιοτελής λόγους...(δωρεές προς αποφυγή φοροεισπράξεων κ.λ.π.)Αν θέλεις να βοηθήσεις , βοηθάς χωρίς τυμπανοκρουσίες, όμως η συλλογικότητα του εθελοντισμού κ ειδικά μέσω διαδικτύου είναι άλλο θέμα..κ τα αποτελέσματα αξίζουν πραγματικά.
    Τα μήλα αληθινά, σαν φωτογραφημένα και αν και δεν μου πολυαρέσουν,σαν φρούτα εννοώ,σαν να τα λαχτάρησα!
    Καλή επιτυχία στους διαγωνισμούς..είμαι σίγουρη πως και θα τα καταφέρεις και θα περάσεις υπέροχα κατά την προετοιμασία, όσο τρέξιμο κ αν ρίξεις..ζωγραφική είναι αυτή!!!!!Καλά να περάσεις στην όμορφη Θεσσαλονίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι κορίτσι. Όσο για την προετοιμασία, συμφωνώ κι εγώ, εκεί είναι τα καλύτερα. Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  30. Ωραιότατα τα μήλα, αγαπητή μου Μαρία τα οποία θαύμασα και εγώ μαζί με όλους τους επισκέπτες σου.
    Καλή σου επιτυχία εύχομαι πάντα σε όλα όσα θα κάμεις.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όταν το μυστικό το ξέρουν πάνω από ένα άτομο, παύει να είναι μυστικό.
    Όταν η "έκπληξη" λέει την έκπληξη σε πάνω από ένα άτομο - και η έκπληξη δεν μαθεύεται και παραμένει έκπληξη μέχρι τέλους - εεεε αυτό κι αν είναι κατόρθωμα.
    Γιατί κάθε φορά η ..... συνετή δασκάλα ανεβαίνει προς .......τα επάνω.....μαρτυράει ο......Βόσπορος;
    Καλή επιτυχία να έχεις και σ΄αυτή την έκθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν επεδίωξα Σωσώ μου γιατί κι εμένα μου αρέσουν οι εκπλήξεις... Εάν επέμενα κάποια θα'χε μαρτυρήσει, δεν μπορεί...χαχα... Αχ είναι να μη σου βγει τ'όνομα εδώ μέσα. Κυρία σου λέω ήμουν!

      Διαγραφή
  32. καλημέρα Μαράκι-)))
    Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στις προσπάθειές σου και στον αγώνα σου-)))
    Τα μήλα σου είναι μούρλια,μου'ρχεται να δαγκώσω την οθόνη!!!
    πολλά φιλιά-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εσένα κορίτσι του Βορρά... πότε θα σε συναντήσω; Πιο κοντά δεν μπορώ να'ρθω...χαχα...έλα και συ κομματάκι πιο δω μπας και τα πούμε! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. και εγώ θέλω να σας-σε δω,αλλά όλο και κάτι γίνεται γμτ
      Λοιπόν,είσαι το δεύτερο pin μου από τα μπλοκ(τα κατάφερα)!!!!
      http://pinterest.com/christagreece/friends/

      πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  33. Βρε Μαρία μου είχα καιρό να έρθω απο τα μέρη σου και μου έλειψαν τα έργα σου. Και αναρωτιόμουν πόσο καιρό είχα να δω ανάρτηση σου. Αλλα τώρα καταλαβα τι έγινε. Αλλάζοντας όνομα έχασα και τα μπλογκς που παρακολοθούσα και τα ξαναπέρασα. Και κάπου εκει εγινε μάλλον η ιστορία γιατί εχασα πολλες απο σας. Σας ξαναβρίσκω όμως. Και χαίρομαι που ακούω τοσο ωραία νεα. Για εκθεσεις και για νέα σχεδια! Ευχομαι να πάνε όλα κατ'ευχήν!

    Ο πίνακας εκπληκτικός, οι σταγόνες του νερου απίστευτες!

    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω να δω ανάρτησή σου καιρό... αλλά μάλλον φταίνε οι δουλειές μου, όχι ο μπλόγκερ...χαχα...Θα την κάνω την βόλτα μου στην πρώτη ευκαιρία. Σ'ευχαριστώ πολύ Μίκα μου!!!

      Διαγραφή
  34. Είμαι σίγουρη ότι θα έχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και στις δύο εκθέσεις.Κάθε φορά που μπαίνω στο μπλογκ σου χαζεύω με τα έργα σου. Σε ζηλεύω. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαρία μου καλή επιτυχία!!! Εύχομαι να επιλεχθείς γιατί το αξίζεις!!!
    Τα μήλα σου είναι πολύ δελεαστικά... για τον Αδάμ και την Εύα δεν ξέρω, εμένα πάντως με βάζουν στον πειρασμό!!!
    Δεν είσαι η μόνη που προβληματίζεται περί φιλανθρωπίας και καλών πράξεων... Πάντως αυτοί που βγάλανε την παροιμία "κάνε το καλό και ρίξ' το στο γιαλό" κάτι ξέρανε... :)
    Σε φιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες οι παροιμίες του λαού μας είναι σοφές Φωτεινούλα!Να'σαι καλά κορίτσι!

      Διαγραφή
  36. Τα μήλα σου ολοζώντανα γλυκιά μου Μαρία μας!!Μπράβο σου!! Σίγουρα θα κερδίσουν κάποια διάκριση, γιατί αξίζουν!! Λατρεύω τα μολύβια ακουαρέλας!! Λαμπερό αποτέλεσμα!!!Φιλάκια πολλά, καλό σου μήνα, και αυτή τη φορά που θάρθεις Θεσσαλονίκη, θα σε δω σίγουρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι!!! Τώρα που έκανα την αρχή όλο εκεί θα'μαι...χαχα. Φανούλα σ'ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  37. Καλησπέρα Μαρία μου..μπήκα σήμερα σένα παράδεισο εικαστικής τέχνης και θαύμασα τα έργα σου από παλαιότερες αναρήσεις σου..το ταλέντο σου μοναδικό μιλάει στην ψυχή το κάθε σου δημιούργημα..τα μήλα σου μοναδικής ομορφιάς..και το βαρκάκι στην έκθεση ταξιδεύει όποιον το παρακολουθεί..Μέσα απο την καρδιά μου,καλή επιτυχία στις εκθέσεις σου που είμαι σίγουρη ότι θα λάμψεις!!σε περιμένω και στο δικό μου ποητικο μπόγκ με ποίηση,όνειρα και μουσική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ