Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

''Στη χώρα του Νείλου''

  Μια χώρα με μεγάλη ιστορία, με σπουδαίο πολιτισμό, αλλά και ατελείωτες ομορφιές, ένας τόπος που έχει χρώμα, άρωμα, μαγεία... Παράλληλα ένας λαός που πέρασε και περνά πολλά δεινά, αναταραχές, συγκρούσεις, επαναστάσεις... Αίγυπτος.




   Και να μην έχεις ταξιδέψει ποτέ σ'αυτήν την χώρα, όλες οι αισθήσεις σου ζωγραφίζουν την εικόνα της στ'άκουσμά της. 
  Αφορμή για τούτον τον πίνακα, η έκθεση που διοργανώνει η ΠΕΛΤ σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Αιγύπτου. 
  Θα μου πείτε, που είναι οι πυραμίδες, οι καμήλες, ο Νείλος, το παζάρι... που είναι όλ' αυτά που με το που τα κοιτάζεις καταλαβαίνεις σε ποιον τόπο βρίσκεσαι; 
  Διάλεξα να ζωγραφίσω κάτι απλό... έναν τοίχο με δυο παράθυρα, γιατί η Αίγυπτος είναι τόσο ξεχωριστή, που κι ένα κομμάτι τόσο δα από το παζλ που συνθέτει την εικόνα της  να κοιτάξεις, θα την αναγνωρίσεις. Τόσο δυνατή, τόσο μοναδική είναι η παρουσία της.


The silence of colors
Λάδι σε καμβά
70 x 100

   ''Στη χώρα του Νείλου'', λοιπόν, με ημέρα εγκαινίων την ερχόμενη Δευτέρα 11/2 στις 6μμ στο Μορφωτικό Κέντρο της Πρεσβείας της Αραβικής Δημοκρατίας της Αιγύπτου, Πανεπιστημίου 6 Αθήνα. 
  Πιστεύω πως αξίζει τον κόπο να δείτε αυτή την έκθεση και να ταξιδέψετε με ξεναγό την τέχνη. Θα χαρώ να σας δω στα εγκαίνια, αλλά αν δεν τα καταφέρετε να ξέρετε πως η έκθεση θα συνεχιστεί έως τις 20/2. 
  Οι ώρες λειτουργίας είναι:  Δ-ΤΕΤ-ΠΑΡ.: 10:00 - 19:00   ΤΡ.-ΠΕΜΠ.:10:00 - 16:00

Σχόλια

  1. Μαράκι καλή επιτυχία....
    έχω πάρει μέρος κι εγώ σε μια έκθεση εκεί, πέρυσι την άνοιξη!!!
    Θα περάσω στα εγκαίνια εκτός απροόπτου.
    Φιλιά

    Πολύ ωραίο το έργο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαρία μου, τόσο υπέροχος πίνακας μέσα στην απλότητά του!!! Καλή επιτυχία στην εκθεση!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχος πίνακας.
    Καλή επιτυχία να έχετε. Η Αίγυπτος πράγματι μαγευτική μακάρι να μπορούσα να επισκεφτώ την έκθεση.
    φιλιά και καλό βράδυ
    μπορώ να πάρω τον πίνακα για το μπλόγκ μου???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν τον παίρνεις...είναι λίγο μεγάλος αλλά κάπου θα τον βολέψεις...χαχα.Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο το έργο σου Μαράκι μου! Καλή μας επιτυχία! Ραντεβού στην Αίγυπτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη επιτυχια Μαρακι!
      Για το εργο σου τι να πει κανεις! Μυριζει πραγματι Αιγυπτο! Πολυ πετυχημενο και σαν ιδεα και φυσικα ως ζωγραφικη!
      Θα προσπαθησω να ερθω.
      Φιλακια πολλα πολλα!!!

      Διαγραφή
  5. Λιτο,απλο,απεριττο αλλα με εντονο αιγυπτιακο χρωμα!ευχομαι καποια στιγμη να "ανοιξουν"διαπλατα τα παραθυρα σε αυτη τη μαγικη και ονειρεμενη χωρα....να μπει το φως της ειρηνης και της πολιτικης σταθεροτητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Μαρία μου!Καλό μήνα!Πανέμορφος ο πίνακας!!Η ζωγραφική σου ,υπέροχη όπως πάντα!!Καλή επιτυχία στήν έκθεση σού εύχομαι!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή επιτυχία να έχεις. Ο πίνακάς σου πολύ ωραίος με αντιπροσωπευτικά του χαρακτήρα της χώρας χρώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απλο και απέριτο....εκπεμπει μια ζέστη...το ξύλο......ναι... αυτή την εντύπωση μου δίνει οσο βλεπω τον πίνακα Μαρακι μου...ειναι σαν να απλωσω το χερι και θα αγγιξω το ξυλινο παραθυρο... μου άρεσε και ο τίτλος του πινακα......και ας μην ξερω αγγλικα (η σιωπή την χρωματων)...αυτός ειναι;;; η εκανα καμια εξυπναδα;.....καλη επιτυχία .. να εχει... εκει που θα παει μακαρι να μπορούσα...να ειμαι εκεί.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!φιλώ σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άριστη μετάφραση Ρουλίτσα μου!!! Ευχαριστώ κοριτσάκι μου...

      Διαγραφή
  10. Το χρώμα και μόνο σε οδηγεί στην Αίγυπτο!!! Υπέροχος πίνακας!!!! Καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αν σου δίνει αυτή την αίσθηση Βικούλα...αυτό προσπάθησα να δώσω...Τα φιλιά μου...

      Διαγραφή
  11. Έμπνευση,χρώματα,σύνολο υπέροχο!
    Καλή επιτυχία,Μαρία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή επιτυχία να έχει η έκθεση.
    Όσο για τον πίνακα -θα κινδυνέψω να κατηγορηθώ για ακριβή αντιγραφή σχολίων-όμως αυτές οι λέξεις μου ήρθαν στο μυαλό αντικρύζοντάς τον:
    Απλός και απέριττος αλλά τόσο αντιπροσωπευτικός.
    Φιλιά







    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι...πρόσεχε Σωσώ μου γιατί με τις αντιγραφές έχουμε θέμα τον τελευταίο καιρό...χαχα...Αν αρέσει και σε σένα σοφή μου Σωσώ...τι άλλο θέλω!!!

      Διαγραφή
  13. Τι ζεστά χρώματα! Πανέμορφος ο πίνακάς σου Μαρία μου!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και να μπορούσα λέει να κάνω μια έτσι, να ανοιξω ένα παραθυρο από τον πίνακα και να βρεθω εκει,ας ήταν και για μια μερούλα μονο!
    Μαράκι μου η ζωγραφική σου μας ταξιδεύει πάντα, ποσο μάλλον τωρα που έχει και προορισμο τόσο εξωτικό, τον πιο κοντινο μας εξωτικο και μυστηριώδη προορισμο.
    Φιλιά πολλά, καλή επιτυχια στην έκθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να το κάνεις αυτό το ταξίδι και στην πραγματικότητα Νικούλα...όχι τώρα αμέσως...κάτσε να ηρεμήσουν λίγο τα πράγματα εκεί κάτω και μετά...χαχα. Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα Μαρία μου
    Βλέποντας στον πίνακα τα χρώματα και το μυστήριο που κρύβεται πίσω από τα κλειστά παράθυρα με παραπέμπει στη χώρα του Νείλου.
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ήταν ο στόχος μου Ελένη, να παραπέμπει χωρίς να είναι το αυτονόητο...Σ'ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  16. Kοριτσάρα μου, καμαρώνω για σένα, να ΄ξερες πόσο μου έλειψες, πόσο λαχταρώ να ξαναβρεθούμε σ΄εκείνο το γεμάτο χαρά εργαστηράκι μας!!!
    Εύχομαι από καρδιάς ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ρε Μπέττυ...τι μάτιασμα είναι αυτό που έχουμε πουλάκι μου...χαχα...Κι εμένα μου λείπεις κοριτσάκι...Άντε να βρούμε τους ρυθμούς μας ξανά!!!

      Διαγραφή
  17. Όμορφος πίνακας!! Κι ασυνήθιστη συμμετοχή!! Πιστεύω ότι θα ξεχωρίσει!!
    Δυστυχώς λόγω απόστασης δε θα μπορέσω να έρθω, αλλά θα το προτείνω σε όσο πιο πολλούς γίνεται!!
    Καλή επιτυχία!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω να μπορέσω εγώ να'ρθω σε σένα...χαχα...

      Διαγραφή
  18. Παρα πολύ καλή επιτυχία Μαρία μου! Ο πινακας σου είναι μαγικός και σε μεταφέρει μέσα απο τα δύο παραθυρα εκει ακριβώς που ήθελες να μας πας! Ο σκοπός επιτευχθει και το ταξίδι ξεκινα!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σας ταξίδεψε, έστω κι έτσι...Ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  19. Λιτός και απέριττος, όπως αρμόζει στον αιγυπτιακό πολιτισμό!!
    Καλή επιτυχία, Μαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η Αίγυπτος δεν είναι μονο πυραμίδες!!!!!!!!!!
    Μπράβο Μαρία μου με τόσα "λίγα" είπες τόσο πολλά για τούτη τη Χωρα την τόσο γεμάτη! Είμαι σίγουρη πως θα τους αρέσει εκεί στην Πρεσβεία και όχι μονο φυσικά! Καλή επιτυχία κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου κορίτσι!!! Η Αίγυπτος είναι τόσα πολλά...μπλέχτηκα σε διάφορα πριν καταλήξω...και τελικά διάλεξα το απλό.Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  21. Στ΄αλήθεια, αγαπητή μου Μαρία, ο πίνακάς σου πανέμορφος.
    Κι΄ακόμα πιό σπουδαίο το μυστήριο που κρύβεται πίσω από τα κλειστά παράθυρα.
    Να σου ευχηθώ καλή επιτυχία στην έκθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ντένη μου.Πολλά τα μυστήρια του κόσμου...χαχα.

      Διαγραφή
  22. Στην Αίγυπτο του μυστηρίου δεν έχω πάει ποτέ,ούτε ξέρω πως είναι τα κλειστά παραθυρόφυλλά της,αυτό που ξέρω οτι πρόκειται για ένα ξεχωριστό έργο που ευχομαι νάχει την ανταπόκριση που του αξίζει. Αντε και στα δικά μας!
    Φιλάκια και Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια από τα ίδια...ούτε εγώ έχω πάει...γι'αυτό έκανα τα παράθυρα κλειστά...όταν πάω και μάθω τα μυστήρια της, ίσως τ'ανοίξω...χαχα. Ευχαριστώ Χαρά μου για τις ευχές! Έρχονται και τα ''δικά μας''όπως λες...κι εύχομαι να γίνει το καλύτερο δυνατό.

      Διαγραφή
  23. Μαρία μου, υπέροχος ο πίνακάς σου και βρήκα πολύ εύστοχο το θέμα που διάλεξες να έχει. Η Αίγυπτος βλέπεις δεν είναι μόνο παζάρια, καμήλες, πυραμίδες... είναι και η άλλη ζωή, αυτή που είναι κρυμμένη πίσω από τα καφασωτά παράθυρα. Εύστοχο και το χρώμα, μου έφερε στο νου τη γόνιμη λάσπη του Νείλου. Σου εύχομαι καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφη η ανάλυσή σου Έλλη μου. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  24. Πωπω Χρώμα και μόνο αυτό θυμίζει Αίγυπτο!!!!!
    Υπέροχο έργο!!!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εξαιρετική η συμμετοχή σου στην πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση για την Αίγυπτο !!!
    Καλή επιτυχία Μαρία μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ,,,,,ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πισω απο σφαλιστα παραθυρα και μανταλωμενες πορτες, ιστοριες και μυστηρια Ανατολης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι!!! Και δεν τα μπορώ τα μυστήρια...χαχα...κι όλο σε τέτοια μπλέκω...Φιλιά πολλά Άφρα μου.

      Διαγραφή
  28. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλά που σας αρέσει το χρώμα!!! Δεν έχει και τίποτε άλλο...χρώμα και δυο παράθυρα...χαχα...Ευχαριστώ Μαράκι.

      Διαγραφή
  29. Καλημέρα!!
    Πολύ μ΄αρέσουν τα ανατολίτικα , θα το χεις καταλάβει !!
    Μ΄αρέσουν τα ζεστά χρώματά τους και τα περίτεχνα σχέδιά τους !!
    Πολύ μ΄αρέσει και το έργο σου που μας ταξιδεύει στη χώρα του Νείλου !!
    Εύχομαι τα καλύτερα στο έργο σου και γενικότερα στην έκθεση με τις ομορφιές της Αιγύπτου !!
    Σαμιώτικα χαιρετίσματα (ελπίζω να καταφέρουμε έστω και διαδικτυακά να χαρούμε την έκθεση , αν μπορείς και αν το επιτρέψουν οι υπόλοιποι δημιουργοί και οι διοργανωτές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προσπαθήσω Αθηνούλα...πήρα και καινούρια φωτογραφική!!! Θα κάνω αναλυτικό ρεπορτάζ...Ε αφού σ'αρέσει η Ανατολή, θα σου φέρω πολλή την Δευτέρα!!!

      Διαγραφή
  30. Νιώθεις πως αν ανοίξεις αυτά τα δυο παράθυρα θα πλημμυρίσεις από το φως της και μπροστά σου θα ξεδιπλώνεται η αγορά στην άκρη του Νείλου!!! Όλα αυτά μέσα σε ένα πίνακα γεμάτο από το χρώμα της Αιγύπτου !!! Καλή επιτυχία στην έκθεση!!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα έχετε γίνει μια λογοτέχνης Κικίδι μου!!! Χαχα...Ευχαριστώ κοριτσάκι μου γλυκό!

      Διαγραφή
  31. Εξαιρετικός ο πίνακας σου Μαρία μου..... και πολύ καλά έκανες που δεν ζωγράφισες πυραμίδες!!!!
    Είναι τόσο όμορφο και χαρακτηριστικό το θέμα που διάλεξες......
    Ναι, είναι μια φανταστική χώρα, πήγα πριν χρόνια και άφησα εκεί ένα μεγάλο κομμάτι της καρδιάς μου!
    Σου εύχομαι ολόψυχα Καλή Επιτυχία....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και μία που έχει πάει!!! Οπότε η γνώμη σου θα μετρήσει διπλή...χαχα. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

      Διαγραφή
  32. Ο πίνακά σου Μαρία αποπνέει άρωμα και μυστήριο ανατολής.Καλή επιτυχία να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ενας ιδιαίτερος και φυσικά καλοζωγραφισμένος πίνακας ...από την χαρισματική Μαρία
    μας....* καλή επιτυχία* μία ευχή μέσα από την καρδιά με πολλά φιλάκια ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι υπέροχη απόχρωση και δουλειά το φοντο του τοίχου σου γλυκιά μου, χρώματα που αγαπώ και μου αρέσουν.Συγννώμη που δεν περνώ..έχω πολλά στο κεφάλι μου αυτό το καιρό μα σ' αγαπώ και σε εκτιμώ πάντα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου αρέσει Αχτίδα μου! Η γνώμη του καλλιτέχνη μετράει... Δεν μετράμε με τις επισκέψεις την αγάπη και το ενδιαφέρον... Να'σαι καλά και φιλιά στην Θεσσαλονίκη μας!

      Διαγραφή
  35. Σ'αγαπώ Μαρία-)))
    τι αριστούργημα ζωγράφισες πάλι!!!!Πραγματικά,η Αίγυπτος δεν είναι μόνο πυραμίδες.Σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στην έκθεση!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου αυθόρμητο και χαρούμενο παιδί!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  36. Έχει τόσο βάθος ο πίνακάς σου!!! Είναι υπέροχος! Ακόμη κι αν το θέμα του είναι απλό!!
    Καλή επιτυχία να έχει!!!! Και ο πίνακάς σου, και η έκθεση!!!
    Να έχεις ένα υπέροχο σ/κο!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πιστεύω ότι θα είναι ο πιο ασυνήθιστος πίνακας!
    Μου άρεσε πολύ από την πρώτη στιγμή που τον είδα, πρωτότυπος με υπέροχα χρώματα!

    Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Απ τα πιο ιδιαίτερα εργα σου μου άρεσε πάρα πολύ!!! Η Αγυπτιακή μυστηριώδης ομορφιά κι αυτό το μοναδικο πορφυρό χρώμα που την χαρακτηρίζει.... μπραβο σου Μαρία κι εγω πιστεύω πως θα ξεχωρίσει!! Οσο για τον τίτλο του ..τα λεει ΟΛΑ!!!Φιλια και καλή σου επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Quadro muito lindo, muito sucesso!!!

    Feliz Carnaval!!! ♡ º

    ♫♫•*¨*•♫♫
    ღ°Brasil♫º
    ♡ º

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ