Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένας υπέροχος χρόνος!

''  Αυτή είναι η πρώτη μου προσπάθεια να παρουσιάσω την δουλειά μου μέσα από το διαδίκτυο. Αν και πολλοί πιστεύουν (ίσως κι εγώ στο παρελθόν), πως τεχνολογία και τέχνη δεν παντρεύονται, οφείλω να παραδεχτώ πως το διαδίκτυο μου δίνει πολλές λύσεις για την δουλειά μου, μου επιτρέπει να παρακολουθήσω διεθνείς καλλιτέχνες, να δω έργα τους και να μάθω πράγματα που διαφορετικά θα ήταν σχεδόν αδύνατο. Είναι ένα απίστευτο εργαλείο που οι άνθρωποι της γενιάς μου θα το κοιτάζουμε πάντα με θαυμασμό. Σκοπός μου είναι μέσα απ’ αυτό το μέσο να παρουσιάσω τις δικές μου δημιουργίες και να μοιραστώ ιδέες και γνώσεις με όσους βρουν ενδιαφέρον σε όσα θα ακολουθήσουν.΄΄



  Με αυτό το μήνυμα, πριν ένα χρόνο ακριβώς, σας καλωσόριζα στο blog μου. Τώρα μετά από τόσες αναρτήσεις, σχόλια, συζητήσεις, γνωριμίες, έχω να πω πως εδώ μέσα υπάρχει ένας κόσμος που μόνο όσοι τον ζουν μπορούν να τον αντιληφθούν. Δεν είναι εικονικός όπως λένε ορισμένοι...έχει ανθρώπους πραγματικούς, έχει δημιουργία, έχει συγκινήσεις, έχει φιλίες. Ίσως έχει και κάποια αρνητικά...όπως οτιδήποτε έχει να κάνει με ανθρώπινες σχέσεις...
 Σκοπός μου ήταν και είναι να δείξω τη δουλειά μου και να ανταλλάξω ιδέες με όσους ενδιαφέρονται. Και οι δύο στόχοι επετεύχθησαν  μαζί με έναν τρίτο...την δημιουργία σχέσεων αληθινών και ουσιαστικών. Μπορώ να μιλάω ώρες για τις απίστευτες εμπειρίες που έχουμε ζήσει όλοι εδώ, αλλά κάτι ανάλογο έχετε κι εσείς βιώσει, οπότε καταλαβαίνετε τι εννοώ. 
  Αυτό που θέλω να κάνω τώρα είναι να σας ευχαριστήσω για όσα μου προσφέρετε. Για μένα σημείο αναφοράς είναι η στιγμή που ξεκινήσαμε να ζωγραφίζουμε μαζί εκείνον τον πίνακα με τη βροχή:





  Εκεί άρχισα να νιώθω πραγματικά την ενέργεια τόσων ανθρώπων στα χέρια μου και τότε ήρθα πιο κοντά με πολλούς από εσάς. Ακολούθησε η έναρξη της ενότητας με τα ''μαθήματα'' κι εκεί η σχέση μας απογειώθηκε . Αυτό που θα ήθελα πραγματικά είναι να είχα τον πίνακα που ζωγραφίσαμε σε πολλά πρωτότυπα και να σας τα χαρίσω. Όμως επειδή αυτό   δεν είναι δυνατό,  θα κάνω κάτι άλλο που πιστεύω θα σας αρέσει. Θα λειτουργήσει σαν give away...θα αφήσετε το σχόλιό σας (όσα σχόλια κι αν αφήσετε, μία φορά θα συμπεριληφθεί το κάθε όνομα, διευκρινίζω για τυχόν παρεξηγήσεις) κι εγώ θα σας συμπεριλάβω σε μια κλήρωση που θα γίνει 31/3/2001...Αν κάποιος θέλει να σχολιάσει αλλά να μη συμπεριληφθεί το όνομά του, ας το διευκρινίσει. Ποιο θα είναι το δώρο; Θα είναι έκπληξη...θα με εμπιστευθείτε και σ'αυτό και στη διεξαγωγή της κλήρωσης. Ξέρετε τι κάνω, ξέρετε τι αγαπώ...αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη. Όσοι πιστοί προσέλθετε λοιπόν... Την αγάπη μου την έχετε κερδίσει έτσι κι αλλιώς...

Σχόλια

  1. Και θα είμαστε -ακόμη- πολλά πολλά χρόνια μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε πρόλαβες βρε κακούργα, αφού εγω φαινόμουν πρώτο σχόλιο...γκρρρρρρ

      Διαγραφή
    2. με στειλατε για υπνο και εσεις αλλωνιζατε!!!!!!!!!!γκρρρρρ

      Διαγραφή
    3. Σαν μεγαλύτερη- στην Μισιρλού απευθύνομαι- πρέπει να κοιμάσαι νωρίς. Άλλωστε έχεις και μια επιδερμίδα να....θρέψεις.Εμείς, σαν μικρότερες, δεν έχουμε ανάγκη. Το ξενυχτάμε!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Πες τα, πες τα Σωσώ μου, οι νεαροί με τους νεαρούς και οι ηλικιωμένοι ... στα ΚΑΠΗ τους!!!!

      Διαγραφή
  2. ...Και τη δική μας Κυρία (φυσει και θέση)!!!
    Σου εύχομαι το ταξίδι αυτό που καθένας ξεκίνησε μόνος του,και στη συνέχεια βρέθηκε συνταξιδιώτης με διάφορους μη εικονικούς ανθρώπους, να είναι μακρύ, δημιουργικό και πλήρες εμπειριών, όσο για συναίσθημα και χιούμορ ήδη εμπλουτίζεται.
    Χαρά μας να συνταξιδεύουμε και να θαυμάζουμε τη δουλειά σου, όσο για την έκπληξη, φυσικά σ εμπιστευόμαστε εγω όμως επειδή το ΔΩΡΟ μου το έχω ήδη λάβει,παραχωρώ τη θέση μου
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ λοιπόν! Χρόνια μας πολλά ΜΑΖΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες ποιός έκανε ποδαρικό; και στο λεγα εγω τράβα μία φωτό έδεκει που την είχες δίπλα! όχι μόνο εγω δε τα πιάνω με την πρώτη...

      Διαγραφή
    2. έδεκει??????Στρατηγε μουυυυ με ταρασει το λεξιλογιο σου!!αχχχχ

      Διαγραφή
    3. Είδες Μισιρλούκα μου, άλλος (άλλες)τα κοπάνησε(κοπάνησαν)άλλος(άλλη)μπερδεύει τα λόγια (του)της.

      Διαγραφή
  3. Η ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!!!
    ΚΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΝΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ!!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΕΑ!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρονια σου πολλα γλυκια μου!!τα λογια ειναι φτωχα.......ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.......Και μια ευχη,,,οτι προσφερεις,,να σου επιστρεφει πισω στο πενταπλασιο.....ολα τα καλα στην αγκαλια σου!καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαρία μου είσαι από μόνη σου το ωραιότερο δώρο για μία νέα blogger του διαδικτύου. Αν ήξερα πραγματικά τι θα κέρδιζα θα είχα φτιάξει το blog πολύ νωρίτερα!! Εύχομαι να είσαι καλά και ευτυχισμένη με την οικογένειά σου!! Να τα χιλιάσει το blog σου πιο πολύ για το δικό μας καλό και όφελος!!Φιλάκια!!Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια, κάρτα αλλαγής έχει;

      Διαγραφή
    2. Κυρία !!!! την έκανα την χλεμπατσιά μου απο τελευταία μπήκα στις πρώτες θέσεις...χι..χι.. θα με δείρουν οι υπόλυπες συμαθήτριες...ωχ! καλά μην βαρατε φευγω...παω στο τέλος να αφήσω τις ευχές μου...

      Διαγραφή
  6. Κλείνοντας κι εγώ πρόσφατα τον πρώτο χρόνο του blog μου, νιώθω ακριβώς όπως κι εσύ!! Ακόμα κι εγώ που έχω πολύ στενή σχέση με τον υπολογιστή και το διαδίκτυο, δεν περίμενα ποτέ οτι θα δημιουργούσα σχέσεις και δεσμούς από εδώ μέσα... Σου εύχομαι να είσαι καλά και πάντα δημιουργική :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου, εύχομαι Χρόνια Πολλά στο blog σου και να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου. Η προσφορά σου στην γειτονίτσα μας είναι πολύ μεγάλη και ο καλός ο άνθρωπος φαίνεται και από το λόγια του και από τα έργα του. Σ'ευχαριστώ για όσα μας δίνεις! Νά'σαι πάντα καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χρόνια πολλά!! Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να μας δείχνεις πάντα τέτοιες ωραίες δημιουργίες!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή σου μέρα! Να είσαι πάντα καλά και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα !!
    Εύχομαι να χεις διάθεση και χρόνο να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου, να χεις έμπνευση και δημιουργικότητα να την μοιράζεσαι με όλους μας, να δίνεις και να παίρνεις θετική ενέργεια και με τον καλό σου λόγο και τα σχόλιά σου να κάνεις πολλούς ακόμα e-φίλους που να γίνουν πραγματικοί φίλοι σου και στην ζωή !!
    Η χιλιομετρική απόσταση είναι ένα θεματάκι , αλλά το διαδίκτυο καταφέρνει και την μηδενίζει !! Ελπίζω κάποια στιγμή που θα έχω αρκετό χρόνο και λίγες υποχρεώσεις (γιατί όποτε ανεβαίνουμε Αθήνα έχουμε κατάλογο από δουλειές και λίγο χρόνο) να τα πούμε από κοντά και να γνωρίσω όλη την ομάδα των Ζωγράφων σε δράση !!
    Συνέχισε τις ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σου ,
    συνέχισε τα χρήσιμα μαθήματα,
    συνέχισε να χαρίζεις χρώμα στο διαδίκτυο !!!!
    Θα τα λε΄με, σαμιώτικους χαιρετισμούς

    Δεν έχω ανάγκη από μια ζωγραφιά και το ξέρεις, αλλά πάντα έχω ανάγκη από ένα φιλικό δώρο από καρδιάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μετά απο τον θαυμαστό κόσμο της δημιουργίας ανακάλυψες το όμορφο πρόσωπο του διαδυκτίου!!!! Και εγώ ακριβώς το ίδιο...! Τέτοια αγάπη, τέτοια ζεστασιά...Νιώθω τόσο κοντά την Ελλάδα και ας είναι τόσο μακρυά...Ελπίζω (-πιστεύω) ότι γυρνώντας πίσω θα με περιμένουν ανοιχτές αγκαλιές ανθρώπων που ξετυλίγουν τον εαυτό τους εδώ μέσα!
    Ανάμεσα σ'αυτούς και εσύ που νομίζω ότι τα έργα σου και τα λόγια σου ξεδιπλώνουν έναν καλλιτέχνη με όλες τις ευαισθησίες τους! Να'σαι καλά να δημιουργείς, να ονειρεύεσαι και να πραγματοποιείς και να έχεις γύρω σου αγάπη και συντροφικότητα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό πάλι ,ότι ζωγραφίσαμε μαζί τον πίνακα, μόνο εσύ θα μπορούσες να το πεις!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Μαράκι μου! Να περασουμε πολλά ακομα χρονια μαζί δημιουργώντας η καθε μια με τον τρόπο της και τις δυνάμεις της, να κρατήσουμε αυτες τις όμορφες σχεσεις που ευχομαι να τις μεταφερουμε και στον πραγματικό κόσμο σύντομα!
    Το δωρακι που μας ετοιμάζεις θα είναι σίγουρα ξεχωριστό,ποιος δε θα ήθελε να'χει κάτι απο τα χεράκια σου;
    Φιλιά πολλά κι ευχες απ'την καρδιά μου!!

    υγ: όπως σου έγραψα και στης Χαρας,σ'αυτή τη ζωη εισπράτεις ό,τι δίνεις, οποτε μη νιωθεις ούτε άβολα,ουτε ότι δεν τα αξιζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Μαρία.....Ακόμα κι αν αποφασιστεί να σβηστούν ΟΛΕΣ οι σελίδες τν bloggers.....εγώ θα ευχόμουν να επιτρέψουν να μείνει μόνον η δική σου....ο θαυμασμός που νιώθω για σένα...και η ανιδιοτελής προσφορά της γνώσης σου είναι ανεκτίμητα πράγματα. Φιλιά πολλά....και χρόνια πολλά πολλά....(εμείς με τα μπασουνάκια μας, να μας μαζεύουν τα εγγόνια μας από το ιντερνετ και τη σελίδα σου)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φτωχά τα λόγια μα οι ευχές
    είναι πολύ μεγάλες
    κι αν είναι μπόρα η ζωή
    να ναι χαρές οι στάλες
    Χρόνια πολλά στο υπέροχο μπλογκ, που τόσα πολλά μας έχει προσφέρει εδώ μέσα, να είσαι καλά Μαράκι μας, να δίνεις και να μοιράζεσαι, γιατί αυτό είναι που ξέρεις να κάνεις καλά. Σ' ευχαριστώ για ότι μου έχεις προσφέρει μέχρι σήμερα και δεν εννοώ μόνο τις πολύτιμες συμβουλές σου, αλλά και την ευκαιρία να γνωρίσω ένα ξεχωριστό άνθρωπο. Συνέχισε..... φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι και εγώ????? εγώ κάθομαι στο πρώτο θρανίο, προσέχω στο μάθημα και είμαι φρόνιμη!!!! άρα...........

      Διαγραφή
  15. Εγώ θα σε πω "Κυρία" και "Φίλη μου" πράγμα που με τιμά πολύ!!!!
    Μπορεί να μην είμαι παρούσα στις "εξεταστικές", όμως σε παρακολουθώ με μεγάλη ευλάβεια, πίστεψέ με!!!! Το μολύβι και το χρώμα με τρομάζουν!!!!!! Ίσως, κάποια στιγμή μπορέσω να ξεπεράσω αυτόν τον τρόμο......
    Θα σε θαυμάζω και θα εύχομαι πάντα να είσαι κοντά μας!
    Σε γλυκοφιλώ, φίλη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!
    ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!
    ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΣΥΓΚΙΝΗΘΕΙ....ΠΕΡΑΣΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ....ΕΙΔΕΣ ΒΡΕ ΠΟΣΟ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ; ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΤΕΞΕΙΣ.........
    ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα να σου δώσω χαρτομάντηλα. Βαθμό ....από την Κυρία.

      Διαγραφή
    2. Αααα ρε γλύψιμο που πέφτει στην "κυρία", ότι και να κάνετε... άλλος θα πάρει τον καλό βαθμό!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Στις ''άλλης''γιατί είστε κυρίες;;;Τι σας πιάνει εδώ;;;

      Διαγραφή
    4. ΜΑΣ ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΚΥΡΙΑ!
      ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΠΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.........

      Διαγραφή
  17. Μαρία μου χρόνια πολλά!!!Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να είμαστε όλες η μια δίπλα στην άλλη σ αυτή την ξεχωριστή ζεστή γειτονιά.Είσαι υπέροχος άνθρωπος και καλλιτέχνης και είναι τιμή μας που σ έχουμε ανάμεσά μας.Σε θαυμάζω για τα έργα σου κι εκτιμώ πολύ το ότι μοιράζεσαι τις γνώσεις σου μαζί μας.Μπορεί να μην συμμετέχω αλλά μη νομίζεις.. μελετώ! Στην αρχή φοβήθηκα μη μου θυμώσεις...όμως εσύ με κατάλαβες...Αυτό που έκανες και μου άρεσε πολύ ήταν που μας έβαζες τα στάδια του πίνακα,είναι συγκινητικό που λες ότι το φτιάξαμε όλες μαζί δεν βάλαμε ούτε μια πινελιά αλλά είμασταν μαζί σου σ αυτό το έργο ΄΄ολες.Μακάρι να το ξανακάνεις!!
    Σε φιλώ πολύ και ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!!Εύχομαι να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου και πίστεψε με η χαρά είναι και δική μας που μοιραζόμαστε αυτό τον υπέροχο κόσμο μαζί σου!Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά και να τα εκατοστήσεις. Συνάντησα πρόσφατα το blog σου, αλλά ομολογώ οτι ένα ολόκληρο βράδυ (ξενύχτησα κοινώς) το χάζεψα όλο. Μου αρέσει η ζωγραφική και θα ήθελα πολύ στο μέλλον να ακολουθήσω τα μαθήματά σου, έστω και καθυστερημένα. Νάσαι πάντα καλά και να δημιουργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Μικρη" αλλα θαυμαστη Βιλλιωτη ευχομαι χρονια πολλα στο μπλογκοεργαστηρι σου!!!Να συνεχιζεις να να μοιραζεσαι και να εποικοινωνεις μεσα απο αυτο με ανθρωπους που σε αγαπουν,σε θαυμαζουν.Ειναι ομορφο το blogging οταν γινεται σωστα...
    φιλια πολλα....:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες!!!! Έβαλε και η μπαλαρίνα τα καλά της και έτρεξε να γραφτεί στο βιβλίο των ευχών!!! μη χάσει!!!!

      Διαγραφή
    2. Ούτε μια μέρα δεν μπορείτε να κρατηθείτε;;;;

      Διαγραφή
  21. ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΑΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΖΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια Πολλά στο όμορφο σου μπλογκ αλλά και σε εσένα Μαρία μου , το ταλέντο , η έμπνευση και δημιουργικότητα σου ποτέ να μην στερέψουν γιατί έτσι ξεκινούν τα πιο όμορφα ταξίδια !!!
    Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρονια πολλα κι απο μενα στο πολυ ομορφο blog σου!Να χιλασεις τους αναγνωστες σου και να εισαι γερη και δημιουργικη!Ευχαριστω για την διαθεση σου να μοιραστεις τις γνωσεις σου!Σε φιλω και σου ευχομαι παντα επιτυχιες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ BLOG ΣΟΥ!!!ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ!!!!
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Congratulations on celebrating your creative blog.
    I will be looking forward to your beautiful artwork.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 12 Απριλίου 2011… η ανάρτησή σου «Δωμάτιο στη Μονεμβασιά» ήταν η αφορμή να αρχίσω να παρακολουθώ και να θαυμάζω το blog σου… και ευτυχώς αυτό το υπέροχο δωμάτιο είχε μια πόρτα ανοικτή… που οδηγούσε στον «Άνθρωπο» που λέγεται Μαρία Βιλλιώτη!!!!!! Νοιώθω ευτυχής που σε έχω γνωρίσει… που είσαι «Φίλη μου» και γι αυτό σε ευχαριστώ!!!!! Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς… και να προσφέρεις!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ..Το ταλεντο σου μας το εχεις αποδειξει...την δοτικοτητα σου την εχουμε εισπραξει και μας βοηθησε πολυ..την ικανοτητα ως δασκαλα την ''ρουφαμε'' σε καθε αναρτηση σου..τωρα ελπιζουμε και ευχομαστε να εισαι κοντα μας για πολυ πολυ πολυ πολυ καιρο!Οι ξεχωριστοι και ταλαντουχοι ανθρωποι σπανιζουν!
    ΕΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαρία μου καλησπέρα!!!! λάτρεψα την νεράιδα σου!!!! μου άρεσε το λευκό χρώμα που επικρατεί στον πίνακα!!! όσο για την βρεγμένη πόλη νομίζει κανείς ότι είναι κάτι πραγματικό και όχι πίνακας!!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. χρόνια πολλάάάά....Μαράκι,να μείνει πάντα αυτό το μπλοκ τόσο χαρούμενο και γεμάτο ενέργεια και δημιουργίες.Η τόλμη σου,να προσθέσεις με την τεχνική σου τη βροχή..τι να πω...μπράβο.Αλλά αν δεν ρισκάρεις δε θα μάθεις..-)
    Και εγώ όπως και οι υπόλοιποι μαθαίνω διάφορα από σένα,για αυτό να ξέρεις,πως οι κόποι σου δεν πάνε χαμένοι.Καλή συνέχεια και περιμένω πάντα με χαρά ανάρτησή σου,και που ξέρεις?Μπορεί να γνωριστούμα και κάποτε.Φιλιά με πολύ ήλιο σήμερα(ολέ)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Mαρία μου...καλοτάξιδο το μπλόγκ σου για πολλά πολλά χρόνια ακόμη...
    καλησπέρα ..καλή εβδομάδα να έχουμε ..με ανοιξιάτικη διάθεση ...για δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου Μαράκι μου!!!Σχεδόν μαζί ανοίξαμε!!!!Χαίρομαι που σε γνώρισα μέσω αυτού του εργαλείου που δεν πίστευα ποτέ ότι θα λειτουργήσει έτσι!!Θα χαρώ να κερδίσω το δωράκι σου , από τα άξια χεράκια σου, μακάρι να είμαι τυχερή!!!Έχω κι εγώ δωράκια, περάστε να δείτε!!!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρονια πολλα Μαρια μου!!!
    Πολλες ευχες για το σπιτάκι σου με χιλιάδες δημιουργίες!
    Σε ευχαριστουμε για την εμπειρία που απλόχερα μας προσφέρεις!!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. γι αυτό το πινακα σε γνώρισα...με έστειλε η γιαγιά να τον καμαρώσω ξέροντας πως θα τον λατρέψω...
    ότι καλύτερο σου εύχομαι Μαρία μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Στη Μαρια με αγαπη και ευχες!
    Στο μαγευτικο,περι υδατος,πινακα της,που σταθηκε αφορμη να γνωρισω το ταλεντο, τη ζεστασια,τη δοτικοτητα και την ευγενεια της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαρία μου χαίρομαι πολύ που σε έχω γνωρίσει σε αυτή την ιδιότυπη γειτονιά. Είδα έργο σου στον διαγωνισμό της Μαριέλας και τότε σε αναζήτησα. Μιας και η ανάρτηση είναι επετειακή να σου πω πόσο θαυμάζω το έργο που έχεις και για εικόνα στο προφίλ σου. Ονειρικό έργο!

    Χρόνια πολλά λοιπόν και καλή συνέχεια τόσο στον μπλοκοχώρο όσο και στο δημιουργικό σου ταξίδι!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλά στο blog σου Μαρια κι εσυ να εισαι πάντα γερή και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σε παρακολουθώ και εγω ,παντα με το ίδιο ενδιαφέρον και με τον ίδιο ενθουσιασμό...Έχεις τόσο δίκιο.Η επαφή με τα μπλογκς,μας δίνει αισιοδοξία,ενδιαφέρον και ''ανθρώπινη επαφή''!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μαρία,χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου!
    Τα ίδια συναισθήματα μοιραζόμαστε,μέσα από την τεχνολογία γεννήθηκαν σχέσεις και φιλίες,ανθρώπινη επαφή.
    Ευχαριστώ,για όσα μας έχεις δώσει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μαράκι μου!!! Χρόνια πολλα!!! Το εννοώ εντελώς !!!! Χρονια πολλα να κρατήσει αυτή η μαγεία και η τοοοοόσο ανθρώπινη φιλία!!!! Σε φιλώ και μη μου στενοχωριέσαι για τίποτα, μείνει απλά κοντά μας!!!! Καλη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα σου.
    Ομολογώ την αδυναμία μου στην κριτική της ζωγραφικής. Γι΄αυτό και περιορίζομαι να πω ότι τα έργα σου είναι υπέροχα. Όμως στον γραπτό λόγω μπορώ να έχω γνώμη. Γράφεις θαυμάσια. Λόγος μεστός γεμάτος με συναισθήματα.
    Νάσαι πάντα καλά και καλές δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρονια πολλα Μαρακι!!! Να εισαι παντα γερη και να δημιουργεις!!!!Καλο σου βραδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μαρία μου και μόνο που σε γνώρισα από κοντά αυτό μου φτάνει!
    Χρόνια καλά στη σελίδα σου με δημιουργίες σαν όσες έχεις κάνει!
    Ευχαριστώ για το χαμόγελο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. να σαι καλα..παντα χαρα και γελιο στην ζωη σου..καλη συνεχεια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σχολιάζω για να εκφράσω τον θαυμασμό μου στα εργα σου, η ζωγραφική με μαγευε πάντα και επουδενί δεν την αγγίζω γιατί νομίζω δεν το χω καθόλου..
    Αλλά εννοειται οτι δεν συμμετέχω στην κλήρωση. Είναι κάτι μεταξύ εσας που έχετε ήδη ενα "παρελθόν".
    Ετυχε να μπω σήμερα στο μπλογκ σου και να πετύχω αυτή την ανάρτηση...
    Να είσαι καλά, θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εύχομαι να μη βαρεθείς ποτέ να μας δείχνεις τις δημιουργίες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Θα σε συγχαρώ για την πρωτοτυπία ανάμεσα στα blogs και για τη δημιουργία σου που είναι αξιοπρόσεκτη..
    Νομίζω ότι δεν ζωγραφίζω άσχημα, αλλά είναι κάτι που έχω κάνει ελάχιστα μια και πήραν το χώρο και το χρόνο άλλες αγάπες.. Όμως εκτιμώ πολύ τη ζωγραφική ως ύψιστη ανάμεσα στις Τέχνες. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΜΑΡΑΚΙ μου.. νιωθω οτι ειμαι πολύ τυχερό άτομο και μόνο που έχω γνωρίσει μεσα απο τον διαδυκιακο τόπο ανθρώπους σαν εσένα και τις άλλες φίλλες και ειναι μονο τόσος λίγος ο χρόνος που έχουμε κάνει μια πολύ όμορφη παρεα..δεν περνούσε ποτέ αυτό απο τον νού μου οτι όλο αυτό θα δημιουργούσε τέτοια ομορφα συναισθήματα..σου ευχωμαι ολόψυχα..να νιώθεις παντα στην καρδιά σου την ικανοποιηση που σου δίνει το συναίσθημα της δωτικότητας... ειμαι πολύ περήφανη που με έχεις μέσα στις μαθήτριές σου...και αντε κυρία να κανεται και εσείς τα δώρα σς να παιρνουνε και αλλοι σειρά..χι..χι.. για κάποιον χτυπαει η καμπανα...δεν θα μπορούσα να σε αφήσω χωρίς μαντιναδα...και δεν ειναι γλυψιμο κορίτσια...εν τάξει;!!!!!χι..χι..

    Βάνω στη σκέψη μου φτερά
    κεί πουσε να σε φτασει...
    για να σου πεί χρονια πολλα ..
    να σε σφιχταγκαλιάσει!!!!

    πολλες και όμορφες δημιουργίες με την ποιότητα που σε διακρίνει..Φιλακια πολλα...αντε Κυρία και δεν το μπορώ το σοβαρό!!!!!! ξαναφιλώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χαιρετώ την τάξη.....καλά που πήγαν όλοι;!!...πάλι άργησα στο μάθημα;!!.....άαα..ναί!! Αφού δέν έχουμε μάθημα τώρα ..έχουμε γιορτήηηη...γι'αυτό ήρθα χίχίχί !!!! Χρόνια Πολλάααα στο μαγικό σου blog δασκάλα μας γλυκειά !!!!! Το πόσο χαίρομαι που σε συνάντησα ... (και γι'αυτό ευθύνεται η Χαρά μας )...δέν περιγράφεται εύκολα !!!! Το ξέρω ότι είμαι η χειρότερη μαθήτριά σου αλλά τώρα που τελείωσε η "έκθεση"..( η αλήθεια είναι ότι αγωνιούσα άν θα έρθεις και σε μία φάση μπήκε μία ξανθιά τύπισσα μέσα και χάρηκα, νόμιζα πώς 'ησουνα εσύ...αλλά δέν...)...εε..τί έλεγα;...ά! τώρα λέω θα επανορθώσω..θα κάτσω να κάνω όσα περισσότερα μπορώ..πάντως Μαρία..το αγαπώ το blogόσπιτό σου και αγαπώ όλο αυτό που κάνεις για εμάς εδώ μέσα !!! Εύχομαι όμορφες και ουσιαστικές γνωριμίες στη ζωή σου...καί απο εδώ μέσα και γενικότερα και να είσαι πάντα γερή και γεμάτη έμπνευση !!!! Και του χρόνου δασκάλα μααααας !!!!
    Πολλά πολλά φιλιάααα !!!!! Να είσαι πάντα καλά..και χαρούμενη !!!! :ο)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μύρσίνη, αρχίζω και ανησυχώ αρκετά, για τον τρόπο και τα σχόλια που αφήνεις, στα μπλογκς που επισκέπτεσαι, σήμερα.

      Διαγραφή
  49. Καλή συνέχεια για πολλά πολλά χρόνια ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Στο χώρο αυτό σε γνώρισα και τον ευγνωμονώ όπως πάντα γλυκιά μου, είσαι μία εξαιρετική ζωγράφος λατρεύω τα πορτραίτα σου και το τρόπ που τα αποδίδεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εντάξη Μαράκι , δεν υπάρχει περίπτωση να μην είμαι στην κλήρωση...και μόνο η σκέψη ότι μπορεί να έχω κάτι φτιαγμένο από εσένα με συγκινεί...Και για εμένα είσαι σημαντικό πρόσωπο στην ιντερνετική μου ζωή. Ήσουν η πρώτη που άρχισε να μου αφήνει ενθαρρυντικά μηνύματα.Και μετά ο πίνακας σου και όλη η διαδικασία της δημιουργίας του...ήταν εντυπωσιακό! Αυτός σου ο πίνακας είναι απλά ονειρεμένος.Η βροχή που ρέει είναι απίστευτα αποτυπωμένη...Καλή συνέχεια καλές και εμπνευσμένες αναρτήσεις και να τα εκατοστήσεις γλυκιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μαράκι μου καλησπέρα ! Την πρώτη φορά που διάβασα το post είπα να μην γράψω και να αφήσω τις άλλε φίλες να διεκδικήσουν το δώρο σου. Αλλά σήμερα δεν άντεξα στον πειρασμό. Πολύ θα ήθελα να έχω κάτι από σένα, αν και πιστεύω ότι έχω ήδη το καλύτερο, τη φιλία σου. Σ' ευχαριστώ για την βοήθειά σου για το δικό μου blog! Σου εύχομαι να συνεχίσεις με τη ίδια όρεξη και δύναμη να μας χαρίζεις τη γνώση και τη φιλία σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ενα μεγάλο ευχαριστώ θα σου πω εγω που μοιράζεσαι μαζί μας την ..... ψυχή σου!!!!
    Να εισαι πάντα γερή, στη ψυχή και στο σώμα και φυσικά να μη πάψεις ποτέ να δημιουργείς!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλημερα Μαρια!!!
    Χαιρομαι πολυ που βρηκα το μπλοκ σου εντελως τυχαια.Ειναι υπεροχο,με πολλες χρησιμες πληροφοριες για εμας τους ερασιτεχνες.
    Να εισαι παντα καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ