Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα ''TOP 10'' και όχι μόνο...

  Καλή χρονιά εύχομαι σε όλους! Δύσκολη θα είναι σίγουρα αλλά και ενδιαφέρουσα πιστεύω, καθώς θα δούμε να ανατρέπονται πολλά, δεδομένα ως τώρα, όχι αναγκαστικά με δυσάρεστα αποτελέσματα. Πιστεύω πως όλο αυτό που ζούμε δεν είναι παρά το φυσικό επακόλουθο της ''αφασίας'' τόσων χρόνων που βρισκόμασταν. Βλέπαμε πως μας κλέβουν, πως μας αδικούν, πως καταστρέφεται η παιδεία μας, πως διαλύεται η εθνική μας συνείδηση, πως χάνουμε τον χαρακτήρα μας ως Έθνος και σιωπούσαμε απολαμβάνοντας τα ψίχουλα που τους περίσσευαν. Και τώρα που μας μαζεύουν ένα ένα αυτά τα ψιχουλάκια διαμαρτυρόμαστε! Όχι φίλε μου δημόσιε υπάλληλε που απεργούσες για να κατακτήσεις το επίδομα ''προθέρμανσης αυτοκινήτου'', δεν μπορεί να μιλάς για απώλεια εισοδήματος! ΄ Όχι φίλε μου εκπαιδευτικέ που έλεγες στα παιδιά ''θα σας τα πουν στο φροντιστήριο'', δεν μπορείς να μιλάς για παιδεία, όχι ιδιωτικέ υπάλληλε του κοπανιστού αέρα ( βλέπετε όλους αυτούς που δουλεύουν στα ΜΜΕ, όλους αυτούς τους γκλαμουράτους τενεκέδες, όλους αυτούς που είχαν εξέχουσες θέσεις σε εταιρείες ως σύμβουλοι, ως μάνατζερ και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο και το μόνο που έκαναν είναι να φορτώνουν τη δουλειά στους μικρούς και να απολαμβάνουν τα εύσημα της επιτυχίας!), όχι φίλοι μου δεν μπορεί να μιλάτε για αδικία εσείς που υπηρετούσατε όλο αυτό το καραγκιοζιλίκι! 
  Ξέρω θα μου πείτε πως δεν είναι έτσι όλοι οι δημόσιοι κι όλοι οι δάσκαλοι κι όλοι οι μάνατζερ κλπ, μα δε μιλάω γι'αυτούς που δεν είναι, μιλάω για τους άλλους τους πάρα πολλούς που είναι! Ούτε λέω πως τώρα θα αποδοθεί δικαιοσύνη και όλοι θα πάρουν αυτό που τους αξίζει. Όχι φυσικά γιατί δεν είναι αυτός ο σκοπός των κυβερνώντων ( που έχουμε εκλέξει επειδή μας έβαλαν στις θεσούλες που έχουμε και μας μετέθεσαν και το παιδί στο Χαϊδάρι). Σκοπός τους είναι να μας κατασπαράξουν τώρα που μας έχουν ψήσει αρκετά και τρυπιόμαστε εύκολα!!! Αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως όλοι θα συνειδητοποιήσουμε για τι πράγμα παλεύαμε τα τελευταία χρόνια, για ποιες αξίες μιλάγαμε στα παιδιά μας και ποια ήταν τα όνειρά μας. Ο πολύ αξιόλογος δημοσιογράφος (όπως μέχρι τώρα κρίνω γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη σε κανέναν πια) Κ.Βαξεβάνης, έγραψε σ'ένα άρθρο του: ''στους καφενέδες των χωριών θα μιλάνε πάλι για τα παιδιά που έφυγαν από το χωριό και πρόκοψαν κι όχι για το παιδί που πήγε στο ριάλιτι''!!! Αυτές οι πρώτες σκέψεις μου με τον ερχομό του 2012. 
  Τώρα πρέπει να παίξω το παιχνιδάκι με τα ''TOP 10'', που μου ζήτησε η φίλη μου η ''ποδηλάτισσα''.
  Δεν ξέρω αν θα σας πειράξει που θα το αλλάξω λίγο. Απλά θα αναφερθώ σε πράγματα που με εκφράζουν περισσότερο και θα αφήσω κάποια άλλα που θεωρώ λιγότερο σημαίνοντα για μένα. Πάμε:
1) Αγαπημένο βιβλίο: Για τη χρονιά που πέρασε αγαπημένο ήταν το βιβλίο ''Ελένη ή ο Κανένας'' Ρέα Γαλανάκη. Λίγο βιογραφικό, λίγο φανταστικό, είναι η ιστορία της Ελένης Αλταμούρα, της πρώτης γνωστής Ελληνίδας ζωγράφου.
2) Αγαπημένη πόλη: Τον Οκτώβριο επισκέφθηκα την Βέροια και την λάτρεψα! Όμορφη, ζεστή πόλη με ζεστούς ανθρώπους.
3) Αγαπημένο γλυκό: Δεν τρελαίνομαι για τα γλυκά (ευτυχώς γιατί δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια!) και θα το αντικαταστήσω με το γλυκό φιλί του γιου μου που έμαθε να δίνει φιλάκια φέτος και το εκμεταλλευόμαστε σε κάθε ευκαιρία.
4) Αγαπημένο άρωμα: Για να πω την αλήθεια δεν ξεχώρισα κάτι ιδιαίτερο αλλά θα σας μιλήσω για πιο αληθινές μυρωδιές, αυτές των ανθρώπων που αγαπάμε, της μαμάς ή του μπαμπά μας. Δεν έχουν ένα δικό τους άρωμα που μόνο εμείς το γνωρίζουμε; Και όταν χάνονται αυτοί οι άνθρωποι μπορείς να το κρατήσεις μόνο στη μνήμη σου και δεν μπορείς να το περιγράψεις σε κανέναν άλλο.
5) Αγαπημένο blog: Εδώ λίγοι γράφουν κάποιο συγκεκριμένο. Δεν είναι από ευγένεια πάντα. Υπάρχουν πολλά και δεν ξέρεις ποιο να διαλέξεις. Εγώ θα διαλέξω ένα από τα πολύ όμορφα κι αγαπημένα μου, αυτό της Βίκυς της Ποδηλάτισσας για έναν πρόσθετο λόγο, είναι η μόνη που έχω γνωρίσει από κοντά και είναι πολύ αξιόλογο άτομο (και με προσκάλεσε και στο παιχνίδι).
6) Αγαπημένες μπότες: Τώρα αυτό δεν το βρίσκω και πολύ ενδιαφέρον αλλά θα πω τα μποτάκια μου τα DKNY που πήρα 60ευρώ από την Αγ.Βαρβάρα πριν κάμποσα χρόνια και δεν λένε να χαλάσουν!!! Είναι ό,τι πιο άνετο και ζεστό έχω φορέσει και ας είναι και μαϊμού.
7) Αγαπημένος προορισμός: Ποιος είναι ο προορισμός της γυναίκας, έλεγαν οι παλιοί; Να παντρευτεί και να κάνει οικογένεια! Ανατρίχιαζα όταν το άκουγα! Ε,λοιπόν, αυτός ο προορισμός που ευτυχώς για μένα ήρθε κάπως αργά αλλά άκρως συνειδητά, είναι αυτός που απολαμβάνω όσο τίποτε άλλο τα τελευταία χρόνια. Φυσικά δεν λέω πως είναι ο μοναδικός...το ξέρετε όσες με παρακολουθείτε πως ασχολούμαι με πολλά πράγματα αλλά είμαι πολύ ευτυχισμένη και παίρνω πολλή δύναμη, έχοντας δίπλα μου έναν άντρα θησαυρό που όπως έχω ξαναπεί αν δεν τον γνώριζα δεν θα σκεφτόμουν ποτέ το γάμο και ένα ζουζούνι απόλαυση, που όσο και να με κουράζει, δίνει άλλη διάσταση σε όλα τα υπόλοιπα που κάνω.
8) Αγαπημένο μέρος για καφέ: Το εργαστήριό μου με παρέα ή χωρίς και το ''Δήθεν'' Πειραιώς 107 κοντά στο Factory της φίλης μου της Νανάς που το συστήνω ανεπιφύλακτα! Κάνουμε και λίγη διαφήμιση για τα φιλαράκια!
9) Αγαπημένο φαγητό: Για φέτος το χειμώνα αυτό που δεν λείπει από το βδομαδιάτικο πρόγραμμα είναι σαλάτα μπρόκολο με καροτάκια, τηγανιτές πατάτες και αυγά βραστά για να προσέχουμε και λίγο την υγεία μας! Εξαιρετικός συνδυασμός και πολλές βιταμίνες!!!
10) Αγαπημένη ανάρτηση: Δικιά μου δηλαδή; Ποια να βάλω...έχω βάλει παλαιότερα κάποιες σε άλλα παιχνίδια, τώρα λέω να βάλω μια άλλη που σας άρεσε κι εσάς πολύ, ''Σε χρώμα λευκό''
  Αυτά έχω να πω και θα δώσω τη σκυτάλη στη  Φανούλα που νομίζω πως δεν έχει παίξει. Οι κανόνες λένε 8 αλλά εγώ δήλωσα πως θα το αλλάξω λίγο το παιχνίδι. Δεν είναι ανάγκη όποια συνεχίσει να ακολουθήσει το δικό μου παράδειγμα. Ε, δεν έκανα και καμιά σπουδαία αλλαγή, μη με μαλώσετε.. 
  Μια τελευταία και σημαντική υπενθύμιση. Στις 11 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθεί έκθεση ζωγραφικής με έργα τα οποία θα πουληθούν και τα χρήματα θα δοθούν για υλικά ζωγραφικής και χειροτεχνίας των παιδιών της πτέρυγας ''Ελπίδα'' του νοσοκομείου ''Αγ. Σοφία''. Εάν θέλετε να στείλετε κάποιο έργο σας (δεν υπάρχει περιορισμός στο θέμα), στείλτε φωτογραφία του έργου ή των έργων σας μαζί με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο-τηλέφωνο-email) στην Ειρήνη Κουρτζέλλη  irenekourtz.art@gmail.com .Θα χρειαστεί να ορίσετε και κάποια τιμή πώλησης. Η έκθεση θα γίνει στο πολιτιστικό κέντρο ''ΦΛΟΙΣΒΟΣ'' Π.Φαλήρου στις 11-24 Φεβρουαρίου 2012. Θα ενημερωθείτε για την διεύθυνση αποστολής των έργων μέσω email. 
  Τα δικά μου νέα για την έκθεση που, συμπτωματικά, θα γίνει στον ίδιο χώρο 1-5 Φλεβάρη θα σας τα πω αργότερα, όταν ολοκληρωθεί κι ο βροχερός μου πίνακας!
  Τα φιλιά μου και πιάνω αμέσως δουλειά γιατί με τις γιορτές και τις σχόλες μείναμε πίσω.    

Σχόλια

  1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ!! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι μου γλυκό!!!πόσο με συγκίνησες!!!είπες πολύ σπουδαίες αλήθειες που φοβόμαστε να ξεστομίσουμε!!!αλλά τώρα πια τις συνηδητοποιούμε!!!ίσως να είμαστε τυχεροί το 2012, και να μην είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα!!!Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου , είναι τιμή μου που με διάλεξες για το παιχνίδι αυτό, φυσικά και παίζω αμέσως ήδη, γιατί με προσκαλέσατε δύο φίλες αγαπημένες εσύ και φίλη μου Μαίρη, από το mary's crafts!! Kαλή επιτυχία στην έκθεσή σου!!!και ο νέος χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς δραστήριά μου!!!Να χαίρεσαι το ομορφότερο έργο σου, το ζουζουνάκι σου!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΙΣΗ!!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ!!!!!!!!!
    ΟΛΕΣ ΓΡΑΨΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ, ΕΣΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ!!!!!!
    ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΙΔΕΑ , ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΓΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ!!!!
    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΥΡΤΖΕΛΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάρία καλή χρονιά να έχεις. Η ανάρτηση σου έχει λίγο απ΄όλα. Σκέψεις- διαπιστώσεις, πειραγμένο αλλά μέσα στα πλαίσια παιχνίδι και μια υπόδειξη- υπενθύμιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν τρελαίνεσαι για γλυκά!! Που τέτοια τύχη?? Καλή χρονιά!! Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια υπέροχη ανάρτηση…. γεμάτη αλήθειες!!!!!! Και φυσικά άλλη διάσταση στο TOP10… ίσως αυτή που έπρεπε να έχει το παιχνίδι!!!!!! Εγώ βέβαια δεν ξέρω πώς να σε ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκανες… ένα ευχαριστώ δεν μπορεί να δείξει αυτά που νοιώθω για σένα!!!! Σε θαυμάζω σαν καλλιτέχνη και σαν άνθρωπο!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όντως όχι μόνο τοπ 10 αλλά και ένα απολαυστικό άρθρο που ρούφηξα χωρίς να ΄ξέρω ότι πρ΄κειται για ένα παιχνίδι...
    τα απλά πράγματα που μένουν πάντα όμορφα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες για τα σχόλιά σας. Εύα καλώς ήρθες...Βίκυ μου η τιμή δική μου που σας γνώρισα...η δύναμή και η ενέργειά σου ώθηση για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!! Αυτό για το υπέροχο άρθρο σου. Όσο για το top 10, όλες παίξαμε, αλλά η δική σου ανάρτηση ήταν.... άπαιχτη!!!Αν είχε βραβείο το παιχνιδάκι, το δικαιούσαι εσύ. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σωστή σε βρίσκω, Μαράκι....
    Όσο για τις πρώτες σκέψεις, ταυτίζομαι απόλυτα!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ.Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ Κ.ΒΑΞΕΒΑΝΗ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ.Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ .ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΦΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΗΚΑ.ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΦΑΝΗ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΣΤΟΜΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΤΣΙ ΞΕΦΕΥΓΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΟΣΟ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.ΥΓ.ΣΤΟΝ ΦΛΟΙΣΒΟ ΘΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πριν σε βραβεύσουν στο ΦΛΟΙΣΒΟ, έλα απο μένα...εκτός απο τιν θαυμασμό μου σε περιμένουν 3 βραβεία!
    Περιμένωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ